Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych

Dołącz do ekipy jako
Doradca / Doradczyni ds. klientów kluczowych
Miejsce pracy: Płock
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Pasujemy do siebie, jeżeli:
  • wykazujesz się otwartością i życzliwością;
  • posiadasz doświadczenie w obszarze pozyskiwania klientów projektowych/instytucjonalnych i opieki nad nimi (mile widziane w branży budowlanej, ogrodniczej lub dekoracyjnej);
  • masz doświadczenie w sprzedaży usług a także nadzorowaniem ich realizacji;
  • jesteś skrupulatny/a i dokładny/a, zwłaszcza w obszarze zarządzania terminarzem oraz przepływem informacji do klienta;
  • jesteś zorientowany/a na realizację celów sprzedażowych;
  • umiesz pracować z programami lojalnościowymi, masz doświadczenie w analizowaniu i proponowaniu rozwiązań zwiększających satysfakcję klienta;
  • jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 22:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handlowe.
Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
  • aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów projektowych/instytucjonalnych dla sklepu i zapewnienie im opieki w trakcie realizacji projektu;
  • analizowanie potrzeb klientów i ich obsługa w zakresie optymalnych rozwiązań produktowych i usługowych;
  • oferowanie i dobieranie asortymentu sklepu oraz produktów z innych kanałów sprzedaży, dopasowanych do oczekiwań klientów;
  • zapewnienie serwisu przed- i posprzedażnego (kosztorysy, zwroty, reklamacje);
  • budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe; monitorowanie poziomu satysfakcji klientów;
  • pomoc w przygotowaniu spotkań relacyjnych z klientami, promowanie rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów.
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
  • premia za progresję;
  • udział w wynikach i akcjonariat;
  • fundusz mieszkaniowy;
  • dofinansowanie do termomodernizacji;
  • ubezpieczenie grupowe;
  • prywatna opieka medyczna;
  • eTutor - platforma do nauki języków obcych;
  • kafeteria benefitów MyBenefit;
  • rabat na zakupy;
  • telefon służbowy.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Burakowskiej 14, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.
kariera.leroymerlin.pl