Natłok obowiązków

kobieta ma dużo pracy

Dobra pamięć i umiejętność realizacji wielu zadań w jednym czasie przyda się w pracy konsultanta. Na tym stanowisku trudno jest realizować po kolei priorytety. Wiele spraw wymagających załatwienia na już i teraz powoduje, że można o czymś zapomnieć, nie dokończyć lub się pomylić.

Mimo to konsultant musi mieć się na baczności i kontrolować postęp swoich spraw. Rzadko zdarzają się takie prace, które można zrealizować od ręki, za jednym podejściem. Często spotkania, ustalenia, kontrakty i zamówienia przesuwają się w czasie, są odkładane itp. Jednocześnie o niczym nie można zapomnieć.

Praca konsultanta to głównie praca z klientem, między innymi z tego powodu tak trudno jest zaplanować swoją pracę. Nigdy nie wiemy, kiedy zadzwoni do nas klient i z jak ważną, pilną kwestią. Nie możemy też wyjść do klienta na osoby zagubione, które nie pamiętają rozmowy sprzed kilku godzin czy dni. Pod tym kątem to praca bardzo wymagająca. Nie można sobie w niej pozwolić na rozkojarzenie, dezorientację.

Konsultant musi być zawsze gotowy do pomocy klientowi, zorientowany i przede wszystkim zdyscyplinowany i zorganizowany. Mając wszystko pod kontrolą, łatwiej jest wyrobić się w czasie, unikając zbędnych opóźnień i przestojów.

Komentarzy (2)

Bardzo ważne jest umiejętne zarządzanie czasem

Zarządzanie czasem przydaje się w każdym aspekcie życia.

Zostaw komentarz