Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obywatelstwo polskie lub inne pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej
Uprawnienia: oświadczenie o niekaralności
Uprawnienia: nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Uprawnienia: pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
Uprawnienia: stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
Wymagania inne:
Wymagania dodatkowe:- znajomośc przepisów ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz aktów wykonawczych do ww. ustawy,- znajomośc procedur legalizacji pracy pracowników cudzoziemskich,- doświadczenie zawodowe w jednistkach administracji państwowej lub samorządowej,- wiedza z zakresu kontaktu z klientem w procesie doradczym,- znajomość obowiązujących procedur administracyjnych,- biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),- komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
Szamotuły
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach