Doradca Junior ds. Obsługi Klienta

Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Twoja rola

Pracując w naszym Centrum Kontaktu z Klientem będziesz miał okazję:

  • Pomagać klientom w codziennym bankowaniu - odpowiadając na pytania, rozwiązując problemy, dbając o najwyższą jakość obsługi.
  • Opowiadać klientom o produktach banku.
  • Wprowadzać klientów w świat naszej bankowości mobilnej i internetowej.
  • Zapewniać korzystanie z produktów bankowych poprzez ich sprzedaż.
Twoja rola
Centrum Kontaktu z Klientem jest częścią obszaru Omnikanałowej Relacji z Klientami. Trudna nazwa? Możliwe - ale nic w tym trudnego. Ten obszar skupia w sobie różne formy kontaktu z klientem - zarówno te bardziej tradycyjne, telefoniczne, jak i te nowocześniejsze jak chat.
Pracujemy bazując na rozwiązaniach AI i rozwijamy naszych pracowników zgodnie z rynkowymi trendami. Dbamy o to, abyś mógł docelowo brać udział w projektach i kreowaniu rozwiązań, które pozytywnie zaskoczą naszych klientów, ale też Tobie zapewnią satysfakcjonującą drogę zawodową. W tym także karierę międzynarodową - jeżeli zapragniesz iść w tym kierunku.
Spotkajmy się, a opowiemy Ci o nas więcej!
Twoje doświadczenie i umiejętności
  • Minimum średnie wykształcenie.
  • Poprawną dykcję.
  • Komunikatywność i otwartość na rozmowy z ludźmi.
  • Pozytywne nastawienie do sprzedaży.
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy i święta)
  • Chęć nauki i poszerzania wiedzy - nie wymagamy doświadczenia, oferujemy kompleksowe szkolenia.
W zamian oferujemy: