Help Desk IT Specialist with italian

Help Desk IT Specialist with italian
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska:
  • Udzielanie wsparcia technicznego pierwszej i drugiej linii dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych w języku włoskim
  • Rejestrowanie, kategoryzowanie i priorytetyzowanie zgłoszeń w systemie ticketingowym
  • Współpraca z działami technicznym w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia i rozwiązywania złożonych problemów klientów
  • Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej oraz baz wiedzy
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka włoskiego (min. C1) w mowie i piśmie
  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze wsparcia IT (Help Desk L1/L2)
  • Praktyczna znajomość systemów operacyjnych Windows oraz podstawowych usług sieciowych (TCP/IP, DNS, DHCP)
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów sprzętowych oraz oprogramowania biurowego
  • Doświadczenie w pracy z systemami zgłoszeń (np. Jira Service Desk, ServiceNow)
  • Zrozumienie podstawowych zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT
Oferujemy:
  • Prywatna opieka medyczna z szerokim pakietem usług
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
  • Program poleceń pracowniczych z atrakcyjnymi bonusami
Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w FIVOCS Sp. z .o.o.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres job@fivocs.com