Inspektor do spraw sprzedaży nieruchomości

URZĄD MIEJSKI W PYRZYCACH
Inspektor do spraw sprzedaży nieruchomości
Miejsce pracy: Pyrzyce
Numer: StPr/25/0275
OBOWIĄZKI:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Inspektor ds. sprzedaży nieruchomości Wydziału Planowania Nieruchomości i Gospodarki Mieszkaniowej:1. Prowadzenie postępowań w zakresie zbywania, nabycia, zamiany, darowizn i prawa pierwokupu nieruchomości.2. Prowadzenie spraw związanych ze zbyciem lokali mieszkalnych i użytkowych na rzecz najemców.3. Współpraca z kancelariami notarialnymi.4. Przygotowanie protokołów zdawczo-odbiorczych nabytych i zbytych nieruchomości, sporządzanie dokumentów księgowych (np. OT, PK) na podstawie zawartych umów/porozumień itp.5. Regulowanie stanów prawnych nieruchomości.6. Przygotowywanie materiałów w celu przeprowadzenia przetargu na wykonywanie wycen nieruchomości.7. Prowadzenie spisów spraw i rejestrów oraz przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie z zasadami określonymi w instrukcji kancelaryjnej.8. Realizacja innych zadań służbowych związanych z zadaniami Wydziału wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pyrzycach zleconych przez Kierownika Wydziału.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

WYMAGANIA NIEZBĘDNE- konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:1. Spełnienie wymagań wynikających z treści art.6 ustawy o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych tj. :a) Obywatelstwo Polskieb) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.c) Niekaralność za umyślne przestępstwa ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstw2. Wymagane wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letni staż pracy lub alternatywnie wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy.3. Biegła obsługa komputera (Word, Excel).4. Nieposzlakowana opinia.WYMAGANIA DODATKOWE- pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonanie zadań na stanowisku:1. Znajomość obowiązujących aktów prawnych w tym ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks Cywilny, o własności lokali, Kodeks Postępowania Administracyjnego.2. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, dokładność, sumienność, odporność na stres oraz pracę pod presją czasu, planowanie i organizowanie pracy, komunikatywność.3. Wykształcenie:a) wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, gospodarka nieruchomościami, administracja, prawo lub pokrewne),co najmniej 3-letni staż pracy preferowane doświadczenie w pracy związanej z gospodarką nieruchomościami, wyceną, obrotem lub ewidencją mienia komunalnego.lub alternatywnie:c) wykształcenie średnie (preferowane kierunki: ekonomiczne, administracyjne), co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami lub wykonywaniem podobnych zadań w administracji publicznej lub sektorze prywatnym.

Miejsce pracy:

Pyrzyce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach