Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE- konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:1. Spełnienie wymagań wynikających z treści art.6 ustawy o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych tj. :a) Obywatelstwo Polskieb) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.c) Niekaralność za umyślne przestępstwa ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstw2. Wymagane wykształcenie wyższe oraz co najmniej 3 letni staż pracy lub alternatywnie wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy.3. Biegła obsługa komputera (Word, Excel).4. Nieposzlakowana opinia.WYMAGANIA DODATKOWE- pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonanie zadań na stanowisku:1. Znajomość obowiązujących aktów prawnych w tym ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o gospodarce nieruchomościami, Kodeks Cywilny, o własności lokali, Kodeks Postępowania Administracyjnego.2. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, dokładność, sumienność, odporność na stres oraz pracę pod presją czasu, planowanie i organizowanie pracy, komunikatywność.3. Wykształcenie:a) wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, gospodarka nieruchomościami, administracja, prawo lub pokrewne),co najmniej 3-letni staż pracy preferowane doświadczenie w pracy związanej z gospodarką nieruchomościami, wyceną, obrotem lub ewidencją mienia komunalnego.lub alternatywnie:c) wykształcenie średnie (preferowane kierunki: ekonomiczne, administracyjne), co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku związanym z gospodarką nieruchomościami lub wykonywaniem podobnych zadań w administracji publicznej lub sektorze prywatnym.
Pyrzyce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 870 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach