Junior Customer Service Specialist - Insurance, Health & Benefits

Junior Customer Service Specialist - Insurance, Health & Benefits
Warszawa
Nr ref.: 2550778/65133

Jesteś gotowy na nowe wyzwania? Chcesz rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku? Dołącz do nas i odkryj możliwości, jakie daje praca w Aon!

To stanowisko oferuje elastyczność pracy w modelu hybrydowym – zarówno zdalnie, jak i w naszym biurze w Warszawie.

 

Na stanowisku będziesz miał okazję administrować polisami: życiowymi, medycznymi, życiowymi z funduszem, KL turystycznymi oraz NNW. Będziesz również brał czynny udział w projektach prowadzonych w ramach zespołu Health & Benefits.

 

Jak będzie wyglądał Twój dzień?
  • Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w obszarze ubezpieczeń (zgodna ze standardami wynikającymi z zapisów umów generalnych, agencyjnych, umów o współpracy oraz wewnętrznymi procedurami).
  • Współpraca z innymi zespołami oraz towarzystwami ubezpieczeniowymi w celu kompleksowej obsługi klienta.
  • Administrowanie elektroniczną dokumentacją ubezpieczeniową.
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie.
  • Poszerzanie wiedzy zawodowej niezbędnej do wykonywania powierzonych obowiązków.
  • Uczestnictwo w działowych i międzydziałowych projektach.
Dlaczego warto wybrać tę ofertę?

 

To Twoja szansa na rozwój w wyjątkowej roli! W Aon wyróżnia nas unikalne podejście do pracy – pracujemy z najlepszymi specjalistami i zapewniamy wsparcie na każdym etapie. Dowiedz się, z kim będziesz współpracować i kto będzie Cię wspierać.

 

 

Umiejętności i doświadczenie, które są kluczowe w tej roli:
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
  • Nastawienie na jakość realizowanych zadań.
  • Samodzielność, terminowość, dokładność.
  • Umiejętność szybkiego uczenia się oraz gotowość do pogłębiania wiedzy.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Dobra znajomość MS Office.
Jak wspieramy naszych pracowników?

 

Oprócz kompleksowego pakietu benefitów, promujemy różnorodność w miejscu pracy. Nasze elastyczne i inkluzywne środowisko pozwala zarządzać zdrowiem i równowagą między życiem prywatnym a zawodowym. Dlatego oferujemy dwa dodatkowe dni wolne w roku, abyś mógł skupić się na swoim dobrostanie. Oferujemy różnorodne rozwiązania dotyczące stylu pracy, w ramach naszej polityki Smart Working. Ponadto, poprzez naszą kulturę ciągłego uczenia się, inspirujemy i wyposażamy Cię w narzędzia do nauki, dzielenia się wiedzą oraz rozwoju, pomagając Ci osiągnąć pełny potencjał.

Zapewniamy osobom z niepełnosprawnościami odpowiednie warunki do uczestnictwa w procesie rekrutacji, wykonywania kluczowych obowiązków oraz korzystania z innych świadczeń zgodnie z obowiązującym prawem.

Aon ceni innowacyjne i różnorodne środowisko pracy. Jesteśmy dumni z bycia pracodawcą, który oferuje równe szanse.