Konsultant call center

BLACK LION SP. Z O.O.
Konsultant call center
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/3358
OBOWIĄZKI:
Aktywne telefoniczne pozyskiwanie klientów; elastyczne godziny pracy między 7:00-19:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych
Uprawnienia: pracowitość i samodzielność w działaniu
Uprawnienia: Umiejętności sprzedażowe, nienaganna dykcja


Wymagania inne:

Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny.Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.Pozytywne nastawienie do życia; rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji); wysoka kultura osobista; wysokie nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych; konsekwencja w działaniu; umiejętność pracy z czasem.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie