Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Konsultant ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0225
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie: średnie, minimum 3 lata doświadczenia w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem, dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz Podmiotowego Systemu Finansowania, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń biurowych, odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: praca w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Gliwicach oraz w mobilnym w ramach delegacji w innych miastach na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego, w dniach i godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (w tym niektóre soboty, godziny popołudniowe dostosowane do osób zatrudnionych), informowanie o projekcie, aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych, aktywne promowanie Bazy Usług Rozwojowych i wsparcie techniczne w zakresie jej obsługi, pomoc dla Uczestników Projektu w wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych na usługę rozwojową, weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych, kwalifikowalności Uczestnika Projektu i kwalifikowalności usługi rozwojowej, doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio, obsługa mediów społecznościowych; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Współpraca w zespole
Uprawnienia: komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Gliwice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 5 500 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach