Manager ds. obsługi klienta

Manager ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław, ul. Stalowa 80

London School of English, jedna z najnowszych i najszybciej rozwijających się firm edukacyjnych we Wrocławiu, poszukuje doświadczonego menadżera ds. sprzedaży i obsługi klienta, który pomoże rozwinąć naszą działalność w regionie, szczególnie w odniesieniu do klientów korporacyjnych. Poszukujemy energicznej i charyzmatycznej osoby z doświadczeniem na rynku sprzedaży, która pomoże poprowadzić nasz młody, ale entuzjastyczny zespół front office.


Twój zakres obowiązków
  • Profesjonalna obsługa klientów.
  • Doradztwo i wsparcie klientów na najwyższym poziomie.
  • Efektywna sprzedaż produktów i usług firmy.
  • Zarządzanie codziennymi operacjami firmy.
  • Współpraca z dostawcami.
  • Rozwijanie działu korporacyjnego.
Nasze wymagania Idealny kandydat:
  • Posiada doświadczenie w sprzedaży i/lub obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu małymi zespołami).
  • Cechuje się doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i interpersonalnymi.* Sprawnie posługuje się pakietem Microsoft Office oraz systemami CRM.
  • Biegle włada językiem angielskim.
  • Jest graczem zespołowym, ceniącym współpracę i wspieranie innych.
  • Mile widziane osoby z Ukrainy.
To oferujemy
  • Oficjalne zatrudnienie (umowa zlecenie/umowa o pracę) z pakietem socjalnym.
  • Pracę w systemie zmianowym.
  • >Rodzinny i indywidualny dostęp do kursów języka angielskiego.
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i entuzjastycznym zespole.
Benefity
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Dofinansowanie nauki języków
    Elastyczny czas pracy zniżki na firmowe produkty i usługikawa / herbata
O nas

Jesteśmy jedną z najlepiej rozwijających się firm edukacyjnych we Wrocławiu, specjalizującą się w nauce języka angielskiegoAktualnie poszukujemy Menadżera ds. sprzedaży i obsługi klienta, który z pasją i zaangażowaniem pomoże nam w dalszym rozwoju, ze szczególnym uwzględnieniem sektora klientów korporacyjnych.