Specjalista ds. obsługi klienta – branża motoryzacyjna

Specjalista ds. obsługi klienta – branża motoryzacyjna
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
  • Wsparcie klientów w procesie zakupu oraz obsługa posprzedażowa
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemach
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w biurze w Lublinie (Czechów)
  • Umiejętność obsługi Windows i MS Office
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i orientacja na klienta
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę od pierwszego dnia
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
  • Szkolenia wdrożeniowe i rozwój w międzynarodowym środowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.