Specjalista ds. Obsługi Klienta w Sklepie Medycznym

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Sklepie Medycznym
Miejsce pracy: Warszawa, Wola
Zadania:
  • Profesjonalna obsługa klientów oraz pomoc w doborze wyrobów medycznych
  • Realizacja wniosków o zaopatrzenie w wyroby medyczne (eZWM)
  • Utrzymywanie porządku i estetyki sklepu zgodnie ze standardami firmy
  • Koordynowanie dokumentacji sprzedażowej i refundacyjnej
  • Budowanie relacji z klientami telefonicznie oraz bezpośrednio
  • Współpraca z dostawcami i nadzór nad zamówieniami
Wymagania:
  • Wykształcenie kierunkowe: fizjoterapeuta, farmaceuta lub technik ortopeda z aktualnym PWZ
  • Doświadczenie w obsłudze wniosków refundacyjnych i systemu eZWM
  • Umiejętność jasnego komunikowania informacji o produktach
  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i empatyczne podejście do klientów
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–16:00
  • Wdrożenie i wsparcie merytoryczne na początku współpracy
  • Pakiet medyczny oraz ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość aktywności fizycznej w godzinach pracy i brak dress code’u
  • Przyjazną atmosferę i regularne spotkania integracyjne
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.