Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

CREATON Polska sp. z o.o to lider krajowego rynku ceramicznych pokryć dachowych. Na sukces naszej firmy pracuje w Polsce łącznie około 300 pracowników. W naszych trzech zakładach produkcyjnych: w Olkuszu, w Chojnicach i w Widziszewie, tworzymy najwyższej jakości dachówki ceramiczne i cementowe wraz z oryginalnymi akcesoriami i elementami montażowymi. Pracujemy z najnowszymi technologiami cały czas doskonaląc nasze produkty po to, by dostarczać naszym odbiorcom wyjątkową jakość dopasowaną do indywidualnych potrzeb. 20 lat historii naszej spółki w Polsce nauczyło nas, że siłą firmy są jej pracownicy. Wzajemnie się wspieramy, inspirujemy, inwestujemy we wspólne pomysły. Dążymy do rozwoju podejmując kolejne wyzwania. Liczą się dla nas ludzie i pasja towarzysząca im w codziennej pracy. Doceniamy wszystkie umiejętności i talenty. To dzięki temu produkty marki CREATON są tak wyjątkowe.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Międzyrzecz
Twój zakres obowiązków
  • Bieżąca obsługa zamówień - wprowadzenie do systemu, realizacja, aktualizacja
  • Wsparcie doradców handlowo-technicznych
  • Utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami
Nasze wymagania
  • Doświadczenie w pracy w biurze obsługi klienta (preferowane)
  • Bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub słowackiego
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Komunikatywność, zaangażowanie i rzetelność przy realizacji powierzonych zadań
To oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Pracę w doświadczonym zespole
  • Pakiet socjalny, w tym: bezpłatną opiekę medyczną Lux Med i dofinansowanie do karty Multisport
Administratorem przekazanych w rekrutacji danych osobowych jest CREATON Polska sp. z o.o. z siedzibą w Olkuszu (32-300), przy ulicy Wspólnej 6, KRS 114321.

W sprawie danych możesz skontaktować się z nami na: daneosobowe@creaton.com

Dane osobowe są przez nas przetwarzane w celu otwartej rekrutacji lub rekrutacji przyszłych (jeżeli wyrazisz na to zgodę).

W zakresie danych wskazanych w art. 22(1)§1 kodeksu pracy podstawą przetwarzania jest przepis prawa, a jeżeli chcesz nam przekazać więcej informacji o sobie (w tym Twój wizerunek) to ich przetwarzanie odbywa się na podstawie Twojej zgody. Podanie danych osobowych w zakresie przewidzianym kodeksem pracy, jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.

Zgodę na przyszłe rekrutacje lub zgodę na przetwarzanie dodatkowych danych możesz cofnąć w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed cofnięciem zgody.

Przysługuje Ci prawo do żądania od nas dostępu do danych osobowych dotyczących Twojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych do innego administratora. Jeżeli uważasz że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa UODO.

Nie będziemy naszej decyzji opierać na przetwarzaniu danych w sposób zautomatyzowany, ani profilowaniu. Dane osobowe zbierane w celu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania rekrutacji na aplikowane stanowisko i okres trwania roszczeń odszkodowawczych, a jak wyrazisz zgodę na przyszłe rekrutacje przez okres nie dłuższy niż 3 lata.