Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- obsługa klientów i utrzymywanie wysokiej jakości obsługi zgodnie z standardami,
- komunikacja z klientami przez chat, telefon i email,
- profesjonalne i empatyczne podejście do klientów,
- dokładne informowanie klientów,
- wsparcie zespołu, współpraca przy rozwiązywaniu problemów,
- obsługa klienta przed i po sprzedaży.
Wymagania:
- doświadczenie w obsłudze klienta telefonicznej lub pokrewnym zakresie,
- biegła znajomość języka polskiego, komunikatywna znajomość angielskiego,
- zdolności interpersonalne, wielozadaniowość,
- samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole,
- motywacja, chęć do nauki,
- umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych.
Oferujemy:
- umowę zlecenie z bonusami,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- pracę w systemie zmianowym,
- dostosowanie etatu do dyspozycyjności (praca min. 120 godz. miesięcznie).