Specjalista ds. Obsługi Klienta

Jesteśmy firmą aktywizującą osoby z niepełnosprawnością w całej Polsce. Aktywizujemy osoby niepełnosprawne w pracy stacjonarnej, kładąc jednocześnie duży nacisk na promocje pracy zdalnej - daje ona szanse dostępu do pracy osobom, które ze względu na swoją niepełnosprawność, mają problem ze znalezieniem zatrudnienia.Współpracujemy z największymi firmami w Polsce z branży transportowej, budowlanej, spożywczej, z sieciami sklepów i dyskontów oraz innymi przedsiębiorstwami, które chcą wspierać zawodowo i zatrudniać przy naszym wsparciu osoby niepełnosprawne na różnych stanowiskach.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
  • Rejestrowanie zleceń na zamówienia produktów i usług za pomocą dedykowanych aplikacji.
  • Udzielanie klientom informacji o zamówieniach, dokonywanie ich modyfikacji oraz wsparcie w zakresie obsługi oferty produktowej.
  • Aktywna sprzedaż i dosprzedaż usług oraz produktów.
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązywanie zapytań w pierwszym kontakcie.
  • Wykorzystywanie dostępnych narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów.
  • Zwiększanie obrotów firmy poprzez identyfikację okazji sprzedażowych.
  • Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesie obsługi klienta.
Wymagania
  • Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane.
  • Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub sprzedaży.
  • Znajomość zasad gramatyki i ortografii języka polskiego.
  • Umiejętności sprzedażowe i nastawienie pro-klienckie.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność pracy z systemami CRM oraz aplikacjami do obsługi klienta
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę z możliwością długoterminowej współpracy.
  • Pracę zdalną z możliwością wykonywania obowiązków z dowolnego miejsca.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników.
  • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe oraz wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
  • Przyjazne środowisko pracy, w którym możesz liczyć na wsparcie zespołu i przełożonych.
  • Nowoczesne narzędzia pracy, w tym dostęp do profesjonalnych systemów i aplikacji wspierających efektywność
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.