Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Szczecin
Zadania
  • Obsługa klienta wyłącznie drogą mailową.
  • Odpowiadanie na zapytania i potrzeby klientów zgodnie z procedurami firmy.
  • Realizacja zwrotów, zamówień i reklamacji.
Wymagania
  • Znajomość języka polskiego na poziomie C1 i angielskiego na poziomie B2.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów klienta, empatia i cierpliwość.
  • Bardzo dobra obsługa komputera i swobodne pisanie maili.
  • Dyspozycyjność do pracy na pełen etat od 25 sierpnia 2025.
Oferujemy
  • Program poleceń – bonus za rekomendację znajomego.
  • Szkolenia i integracje zespołowe.
  • Vouchery na zakupy.
  • Program rozwoju zawodowego z jasnymi ścieżkami kariery.
  • Dostęp do szkoleń online i mentoringu.
  • Wspierająca kultura pracy i wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.