Specjalista ds. wsparcia klienta (ekspresy do kawy)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Obsługa klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, email, czat).
- Zarządzanie reklamacjami i zapewnienie sprawności urządzeń.
- Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia, które zwiększa zadowolenie klientów.
Wymagania:
- Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (C1).
- Dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Doskonałe zdolności komunikacyjne i organizacyjne.
Oferujemy:
- Pracę w nowoczesnym biurze w Katowicach.
- Zespół, który ceni dobrą atmosferę i wspólne picie kawy.
- Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. opieka zdrowotna LuxMed, program MyBenefit, ubezpieczenie, bonusy za polecenia oraz możliwość rozwoju).
- Nieograniczony dostęp do kawy.