Specjalista ds. Wsparcia Klienta (ubezpieczenia)

STAWIAMY NA ROZWÓJ, INNOWACJĘ
I ZADOWOLENIE KLIENTA! 

Global Assistance Polska to miejsce, gdzie Twoje  umiejętności i zaangażowanie  mają  znaczenie. 
Jako ekspert w obszarze assistance, oferujemy  ciekawe stanowiska pracy, które pozwalają  Ci rozwijać swoją karierę.

OBECNIE POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY NA STANOWISKU:
Specjalista ds. Wsparcia Klienta (ubezpieczenia)
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Koordynowanie pomocy dla osób podróżujących za granicą
  • Kontakt z zagranicznymi placówkami medycznymi i partnerami usługowymi
  • Współpraca z klientami obcojęzycznymi w sytuacjach wymagających szybkiej reakcji
To oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów językowych
  • Karta Multisport
  • Zniżki na produkty ubezpieczeniowe
  • opieka medyczna
  • Kompleksowy onboarding
  • Program poleceń pracowniczych
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Gotowość do pracy zmianowej
  • Otwartość, komunikatywność i umiejętność działania pod presją
  • Zdolność do pracy w zespole opartym na wzajemnym zaufaniu
Mile widziane:
  • Znajomość jednego z języków: niemiecki, hiszpański, francuski, rosyjski lub włoski