Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z j. francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
- Udzielanie wsparcia technicznego klientom przez telefon, e-mail oraz czat.
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych w sprzęcie komputerowym i oprogramowaniu.
- Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta i zapewnianie jakości wsparcia.
- Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w celu identyfikacji i rozwiązywania nowych problemów technicznych.
Wymagania:
- Dobrze rozwinięte umiejętności językowe: zaawansowany poziom francuskiego (B2/C1) oraz dobry poziom angielskiego (B2).
- Znajomość technologii sieciowych i umiejętność obsługi komputera.
- Skupienie na potrzebach klienta oraz umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny pakiet benefitów (opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta MultiSport).
- Szkolenia i rozwój zawodowy poprzez programy mentoringowe i szkolenia online.
- Przyjazną kulturę pracy z różnorodnymi wydarzeniami integracyjnymi.
- Nowoczesne biuro w centrum miasta.