Coraz więcej sklepów online oferuje pomoc klientowi w wyborze asortymentu jak i na wypadek pomyłki w zamówieniu, adresie dostawy czy w przypadku reklamacji, rezygnacji z zamówienia itd. Szereg akcji promocyjnych skłania do zakupów ale i rodzi mnóstwo pomyłek systemu co do naliczania rabatów czy łączenia wyprzedaży z upustami. To właśnie te problemy najczęściej są zgłaszane przez klientów w rozmowie jaką prowadzi konsultant z klientem czy to przez Skype, czy telefon bądź mail. Różnorodność spraw z jakimi klienci zwracają się do konsultantów dzielona jest na poszczególne grupy tematyczne, dzięki którym łatwiej jest przeszkolić konsultantów w danej działce problemów lub asortymentu jak reklamacje, zwroty itd. ta zasada objawia siew tonowym wybieraniu tematu rozmowy dzwoniąc na infolinię zanim konsultant się połączy z dzwoniącym. Czasem firmy stosują usprawnienia zastępując konsultantów w sprawach oczywistych jak sprawdzenie ilości punktów programu lojalnościowego przez automat, wówczas nie ma potrzeby korzystania z rozmowy z konsultantem.
Podobne wpisy
W wielu firmach potrzebne jest stanowisko konsultanta, czyli osoby, która będzie pośredniczyła pomiędzy interesami firmy, a jej klientów. Taka praca…
Większości z nas praca konsultanta kojarzy się z licho płatnym stanowiskiem mało znaczącym, tymczasem coraz częściej w wielu firmach konsultant…
Podczas ubiegłych wakacji doszedłem do wniosku, że pora zrobić coś innego niż do tej pory. W skrócie: postanowiłem znaleźć pracę…
Kiedy starałam się o pracę jako konsultantka, przyznam się szczerze, że nie do końca wiedziałam, czego tak naprawdę się spodziewać….
Już wiesz, że przez najbliższy czas będziesz musiał pracować w zaciszu własnego domu? W takim razie przyszła pora na to,…
Nie tylko telemarketer jest synonimem stanowiska konsultant, bowiem w wielu urzędach niezbędne do przeprowadzenia konsultacje społeczne wymuszają na instytucji stworzenie…
W dzisiejszym świecie wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu. W czasach tak bardzo posuniętego postępu technologicznego do załatwienia…
Kontakt przedsiębiorstwa z klientem jest jednym z ważniejszych aspektów marketingowych i całego działania biznesowego. Wiadomo przecież, że bez tego ostatecznego…
Nie mając doświadczeń zawodowych, jednak mając chęć do podjęcia pracy i zadatki na dobrego sprzedawcę, czy pracownika obsługi klienta warto…
W początkowym okresie mojego życia zawodowego dość często zmieniałam pracę. Chodziło mi o to, aby znaleźć sobie takie stanowisko, które…
Ustalenie priorytetów w każdej pracy zawodowej to podstawa do tego, aby odnieść zamierzony sukces. To samo dotyczy się zawodu konsultanta,…
Do każdej pracy przechodzi się rekrutację. Czasem proces ten jest prostszy, gdy firma poszukuje ludzi do pracy, a nie bardzo…
Firmy telekomunikacyjne posiadają zwykle całe grono konsultantów – są to pracownicy zatrudnieni po to, by reprezentować interesy firmy pośrednicząc pomiędzy…
Niskie zarobki, choć wysokie koszty płacy, sprawiają, że w naszym kraju powstają jak przysłowiowe grzyby po deszczu wielkie centra infolinii….
Zawsze bardzo lubiłam pracę z klientami, nie mam nic przeciwko ciekawym dyskusjom z nimi, i choć wiem, że to ciężki…
Komentarzy (1)
Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Każdy konsultant musi umieć dobrze pracować z komputerem