Rozmowa z konsultantem jest nagrywana

jak wygląda praca konsultanta
jak wygląda praca konsultanta

konsultanta2Kiedy próbujemy połączyć się z konsultantem dzwoniąc na infolinię musimy wyrazić zgodę na nagrywanie rozmowy. Jeśli tego sobie nie życzymy nie możemy uzyskać pomocy ani informacji, możemy skorzystać z innych kanałów komunikacji z firmą, jak chociażby kontakt online. Nagrywanie ma służyć dokumentacji rozmowy, również w celach oceny pracownika i szkolenia. Konsultanci są wyrywkowo sprawdzani celem uniknięcia błędów, jak i nieprzyjemnej obsługi klienta. Świadomość nagrywania rozmowy nieco ogranicza brak kompetencji konsultanta, który przykłada się do obsługi, jest uprzejmy i opanowany. Nagrywanie pozytywnie działa także na klienta, który powstrzymuje emocje w razie nerwowej i konfliktowej sytuacji. Tym samym rozmowy nagrywane są standardowo, chociaż w wielu przypadkach to tylko swego rodzaju straszak, bowiem nagrania nakładają się na siebie w trynie dobowym i ślad po nich ginie. Infolinie czasem przechowują kopie nagrań nieco dłużej dla własnej wygody i bezpieczeństwa.

Podobne wpisy

Zostaw komentarz