Konsultant telefoniczny

konsultant telefoniczny

konsultant telefonicznyW dzisiejszym świecie wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu. W czasach tak bardzo posuniętego postępu technologicznego do załatwienia większości spraw dotyczących awarii sprzętów domowych czy też telefonów a nawet spraw urzędowych, wystarczy telefon czy komputer.

Już teraz wiele awarii  i problemów można zgłaszać za pośrednictwem stron internetowych wypełniając odpowiedni ku temu formularz zgłoszeniowy. Formularz ten zostaje wysłany na odpowiedni adres mailowy i trafia do odpowiedniego konsultanta, który zgłasza awarie do serwisu. Niestety jednak czas oczekiwania na odpowiedź serwisu jest zbyt długi i klienci decydują się na załatwienie sprawy drogą telefoniczną.

Najczęściej klient telefonuje na infolinie. Jest to specjalna linia stworzona po to, aby klienci mogli zgłaszać swoje problemy. Po wybraniu numeru, automat przekierowuje klienta do odpowiedniego dla jego problemu działu, po czym następuje połączenie z konsultantem.

Praca konsultanta telefonicznego na infolinii polega na wysłuchaniu problemu klienta oraz na znalezieniu rozwiązania tego problemu. Jeżeli problem jest poważniejszy i wymaga wizyty serwisanta, konsultant umawia wizytę i przekazuje do serwisu informację o usterce jaką trzeba usunąć.

Podobne wpisy

Zostaw komentarz