Pracuję w zawodzie konsultanta od kilku miesięcy, jednak jestem przekonany, że tak naprawdę poza tym, żeby być cierpliwym i kompetentnym, ważne są też inne sprawy. Mianowicie, należy przede wszystkim szybko reagować na wszystko, co tylko przydarzy się nam w pracy. Nigdzie się to tak nie sprawdza, jak podczas pracy z klientem. Jako konsultant Kraków mogę to powiedzieć z pełnym przekonaniem. Po prostu, zawsze należy być w pełni przygotowanym na to, o co poproszą nas nasi klienci i zawsze wiedzieć od razu, co im odpowiedzieć. Chociaż prawda jest taka, że czasem ich oczekiwania będą naprawdę nieziemskie, a pytania przez nich zadane nie raz zmylą nas z tropu, mimo naszego wielkiego doświadczenia. Najzwyczajniej w świecie, ludzi po prostu nie raz będą mieli możliwość nas zaskoczyć tak, że pozostaniemy bez słów. I tylko od nas będzie zależeć, jak wybrniemy z tej sytuacji. Musimy więc być zawsze czujni i uważnie słuchać naszych klientów. To klucz do sukcesu w tym zawodzie. Zdania nie zmienię.
Praca jako konsultant jest niestety niskopłatna