Praca w centrum telefonicznym ma swoje plusy ale także i minusy. Poniżej pozwolę sobie zakreślić kilka porad, które spowodują, że praca konsultanta będzie miła i przede wszystkim dobrze płatna. Po pierwsze zawsze należy starać się być miłym do klienta lub petenta. Wiadomo że jest to ciężkie, a wielu wypadkach dzwoniący jest już tak zdenerwowany że swoją frustrację chce na kimś wyrzucić. Mogę ze swojej strony poradzić, że warto wysłuchać tych żali i pozwolić ujść negatywnym emocjom. Nie warto starać się podejmować dyskusji na poziomie krzyków czy wyzwisk. Po drugie po każdej rozmowie należy na chwilkę odpocząć, by emocje jakie jej towarzyszyły, dobre lub negatywne, nie przekładały się na następna rozmowę. Przerwa nie musi być długa czasem wystarczy zamknąć oczy i wsiąść kilka głębokich oddechów. Po trzecie wszystkie rozmowy jakie się prowadzi, nigdy nie należy brać do siebie, gdyż stres z nich wynikający może mieć negatywne skutki dla naszego zdrowia. Te kilka porad na pewno okażą się pomocne w pracy
Podobne wpisy
W życiu różnie bywa czasem zdajemy sobie sprawę jak wiele popełniamy błędów. Niestety nie zawsze możemy to przewidzieć. Pamiętam jak…
Masz problem zadzwoń na linię serwisową, tudzież infolinię, znajdziesz tam informację, pomoc. Z pewnością nie raz skorzystałeś z takiej opcji,…
W początkowym okresie mojego życia zawodowego dość często zmieniałam pracę. Chodziło mi o to, aby znaleźć sobie takie stanowisko, które…
Wielu ludzi często zadaje sobie pytanie kim jest właściwie konsultant telefoniczny? Mówiąc krótko konsultant telefoniczny to osoba, która za pomocą…
Załatwianie spraw na telefon wymaga pewnego wyczucia i pozytywnej relacji na której zwykle zależy konsultantów i chcącemu nam coś sprzedać….
Całodobowa infolinia wymaga zatrudnienia personelu na kilka zmian. Praca konsultanta ma swe plusy i minusy. Czasem jest większy, a czasem…
W dzisiejszym świecie wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu. W czasach tak bardzo posuniętego postępu technologicznego do załatwienia…
Jak wiadomo każdy pracujący obywatel Państwa oraz każda firma działająca i zarejestrowana na terenie kraju ma obowiązek rozliczania się z…
Kim jest konsultant? Z takim nazewnictwem stanowiska pracy spotykam się zarówno u osób, które pracują na infoliniach różnego rodzaju jak…
Współczesny rynek to nie tylko klasyczny handel, ale także wykorzystywanie nowych technologii i umiejętności nowoczesnych sprzedawców Praca jako konsultant przy…
Osoby, które miały przyjemność pracować jako konsultant telefoniczny bardzo sobie chwalą ta pracę. Oczywiście, wszystko zależy od zaangażowania, jakie w…
Aktywnego słuchania warto uczyć się nie tylko w celach zawodowych. Nawyk ten przyda się w codziennym porozumiewaniu się, sprawia iż…
Gdy przyjmowałam się do pracy od razu kierownik zakomunikował mi, że jeżeli nie mam zamiaru dalej się rozwijać to nie…
Coraz częściej z firmą, która nam coś oferuje, sprzedaje, zapewnia możemy skontaktować się wyłącznie online lub telefonicznie korzystając z kontaktu…
Zdarza się każdemu z nas. Od czasu do czasu po prostu nie radzimy sobie z natłokiem obowiązków zawodowych. Ja miałam…