Telefoniczna obsługa

jak wygląda praca konsultanta
jak wygląda praca konsultanta

konsultant1Coraz więcej firm korzysta z uruchomienia infolinii informującej klientów o ofercie, jak również pozwalającej na kontakt klientów z firmą w zasadzie na każdy temat tak dotyczący zakupu, reklamacji, zwrotu czy oferty produktowej, promocji. To właśnie infolinie zatrudniają konsultantów, którzy czuwają nad dobrym wrażeniem jakie zyskuje firma poprzez kontakt z klientem i odpowiedź na wszelkie jego pytania, wątpliwości. Na barkach konsultantów telefonicznych spoczywa ciężar zainteresowania ofertą jak i przekonania klienta do produktu. W dużej mierze jakość obsługi przez konsultantów w sytuacjach problemowych przesądza o opinii na temat całej firmy, również na przyszłość. Nieuprzejme zachowanie konsultanta, brak wyrozumiałości i zrozumienia potrzeb, problemów z jakimi klient się boryka, szuka ich rozwiązania potrafi zrazić klienta podobnie jak nieustannie zajęty numer telefonu czy zła jakość połączenia, bądź niekompetencja osób odbierających telefon po stronie infolinii. Nie rzadko klient dzwoni zdenerwowany, zdezorientowany kluczowe dla konsultanta jest opanowanie, które pozwala obsłużyć klienta bez stresu.

Podobne wpisy

Komentarzy (1)

Telefoniczny konsultatnt to w większosci pracwnik na całą dobę

Zostaw komentarz