Masz problem zadzwoń na linię serwisową, tudzież infolinię, znajdziesz tam informację, pomoc. Z pewnością nie raz skorzystałeś z takiej opcji, ale czy chciałbyś w tym charakterze pracować i obsługiwać klientów, nie rzadko sfrustrowanych, trudnych? Coraz więcej firm w różnych branżach w ten sposób działa i obsługuje klientów. Są to zarówno instytucje finansowe jak banki, ale także operatorzy telewizji cyfrowej, telefonii, a nawet przychodnie lekarskie. Wiele spraw nie da się załatwić inaczej niżeli tylko poprzez kontakt z infolinią. Praca jako konsultant wymaga od pracownika umiejętności rozmowy z klientem jak również gotowości na różnorodne pytania klienta. Warunki pracy na telefonie nie są zbyt komfortowe, stąd tez nie wszyscy nadają się do tego typu zatrudnienia. Niestety centra telefonicznej obsługi klienta to jedni z największych pracodawców oferujące tysiące miejsc pracy. W zamian punktów obsługi stacjonarnej organizowane są właśnie zdalne centra obsługi przez telefon, które są tańszym rozwiązaniem w dodatku umożliwiającym obsługę całodobową.
Podobne wpisy
Pierwsza praca miała być odskocznią, tymczasem okazała się strzałem w dziesiątkę. Być może z czasem poczuję większe potrzeby wobec pracy…
Aby być dobrym konsultantem kosmetycznym najpierw trzeba wypróbować oferowany produkt, poznać jego działanie, przetestować na własnej skórze, aby później wiarygodnie…
Zawsze bardzo lubiłam pracę z klientami, nie mam nic przeciwko ciekawym dyskusjom z nimi, i choć wiem, że to ciężki…
Ostatnio od szefa dostałem nietypowe zadanie do wykonania. Polegało one w skrócie na tym, że sam mam sprawdzić się w…
Kiedy praca zawodowa wymaga kontaktu z innymi, potrzebna jest umiejętność aktywnego słuchania i rozpoznawania potrzeb odbiorcy, a ponadto wskazana jest…
Od pewnego czasu praca konsultanta nie jest związana zupełnie z regionem i miejscem skąd pracuje. W dobie usług internetowych, licznych…
Jeśli dostałeś właśnie ofertę pracy konsultanta i zastanawiasz się czy warto ja podjąć to przemyśl kilka kwestii. Po pierwsze czy…
Ustalenie priorytetów w każdej pracy zawodowej to podstawa do tego, aby odnieść zamierzony sukces. To samo dotyczy się zawodu konsultanta,…
Co rusz słyszymy o konsultacjach społecznych a to projektu architektonicznego, a to programu socjalnego. Wszystkie konsultacje społeczne, a wiele z…
Kilka razy już zmieniałam posadę, i miałam okazję za każdym razem przekonać się, że tak naprawdę, tym, co ma największe…
Osoba skryta i mało pewna siebie na pewno nie poradziłaby by sobie na moim stanowisku. W moim zawodzie wykazać się…
Kiedyś, kiedy słyszałam hasła typu, że najważniejsze jest to, żeby wybrać dla siebie pracę marzeń, dzięki której będziemy mieli możliwość…
Bardzo często w ogłoszeniach rekrutacyjnym pojawia się stanowisko konsultantki, tymczasem w praktyce jest to nic innego jak sprzedaż przez telefon,…
Pracuję jako konsultantka zaledwie półtora roku. I zawsze śmieszy mnie opinia osób, które nie znając się w ogóle na tym…
Coraz częściej mówi się o tym, że wiele młodych osób na studiach decyduje się na to, żeby zarabiać na własne…
Komentarzy (2)
Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Obsługa klienta jest dość ważna, a czasem można by nawet stwierdzić iz jest ona najwazniejsza.
Długo rozmowy telefoniczne potrafią być nużące, jest jednak w tej pracy pewna adrenalina, która pozwala na wytwranie tych przysłowiowych osmiu godzin