Główni operatorzy telewizji cyfrowych swoje biura obsługi klienta maja zorganizowane jedynie w największych ośrodkach miejskich naszego kraju. Jednak aby wszyscy klienci mogli się z nimi skontaktować stworzyli oni zazwyczaj bardzo dobrej jakości infolinie. W zasadzie można w ten sposób prawie wszystko zorganizować. Każdy konsultant jest wysoko wykwalifikowanym pracownikiem, który może udzielić odpowiedzi w swojej specjalizacji. Dzwoniąc do takiego biura już na samym początku komputer zapyta nas jaki rodzaj problemu mamy aby połączyć nas z odpowiednim konsultantem. W sytuacji, gdy nie potrafimy tego sprecyzować, zostanie się połączonym do osoby, która postara się zorientować jaki mamy problem, a następnie przekieruje rozmowę już do konkretnej osoby. Dzięki temu, że zestawy cyfrowe są wysoko skomputeryzowane, to pracownicy tych centrów mogą zdalnie naprawiać lub uaktywniać potrzebne nam programy. Takie rozwiązanie jest bardzo dobre zarówno dla klientów jak i dla firm, które oszczędzają w ten sposób na otwieraniu lokali w każdym mieście.
Podobne wpisy
Jestem konsultantką od niedawna, jednak myślę, że powoli już wdrożyłam się w swoją pracę. Dzięki temu też potrafię bardzo dokładnie…
Kim jest konsultant? Z takim nazewnictwem stanowiska pracy spotykam się zarówno u osób, które pracują na infoliniach różnego rodzaju jak…
Czasami warto skonsultować swój pomysł, decyzję, wybór z kimś innym, najlepiej z kimś kto ma w danym temacie wiedzę i…
Praca w charakterze konsultanta na przykład w biurze obsługi klienta firmy telekomunikacyjnej nie należy do łatwych, choć generalnie uważana jest…
Większość rozmów z klientami jest nagrywana. Ma to zapewnić lepszą pracę, obsługę i bezpieczeństwo, asekurację na wypadek sporów klienta z…
Dobre relacje z ludźmi to bardzo dobra rzecz. Możemy je wykorzystać, by rozwijać swoje życie towarzyskie i mieć wielu przyjaciół…
Praca w centrum telefonicznym ma swoje plusy ale także i minusy. Poniżej pozwolę sobie zakreślić kilka porad, które spowodują, że…
Udało Ci się zmienić pracę, o co walczyłeś od długiego czasu. Już od kilku tygodni pracujesz w nowej firmie, jednak…
Infolinie są ostatnio popularnym narzędziem komunikacji w razie awarii, reklamacji, zwrotu itp. Nic gorszego nie może spotkać klienta jak połączenie…
Firmy telekomunikacyjne posiadają zwykle całe grono konsultantów – są to pracownicy zatrudnieni po to, by reprezentować interesy firmy pośrednicząc pomiędzy…
Mimo że w sklepie online możemy się samodzielnie obsłużyć, to czasem potrzebna jest nam pomoc, zwłaszcza jeśli chodzi o reklamację…
Obsługa automatyczna linii sprzedażowych i serwisowych nie zawsze jest wystarczając. Wiele osób woli rozmowę z człowiekiem, obawiając się maszyny i…
Nie tylko telemarketer jest synonimem stanowiska konsultant, bowiem w wielu urzędach niezbędne do przeprowadzenia konsultacje społeczne wymuszają na instytucji stworzenie…
Konsultacje w obszarach prawa są bardzo popularną usługą oferowaną przez kancelarie prawnicze online. W tym celu należy skontaktować się z…
Zaufanie w środowisku pracowniczym budowane jest latami. Nie wystarczy raz pokryć się blaskiem sławy, aby wszyscy śpiewali pieśni pochwalne na…