Wielkie centra konsultacyjne oferują dla firm i przedsiębiorstw możliwość outsourcingu usług związanych z kontaktami z ludźmi. Jest to oferta bardzo ciekawa zarówno dla dużych jak i małych. Konsultant który pracuje w takim centrum jest w zasadzie w stanie obsługiwać wszelkie branże, oczywiście po wcześniejszym przeszkoleniu. Najważniejsze są i tak odpowiednie podejście do klienta oraz odporność na stres. Każda obsługa jest inaczej wyceniana, dlatego nawet gdy jest się małą firmą, a chce się posiadać infolinię, lub prowadzić marketing telefoniczny, wówczas warto skorzystać z ofert wspomnianych wcześniej centr. W wielu wypadkach, pomimo że pracownicy Ci są przedstawicielami firmy zewnętrznej, to dla lepszych efektów pracy można ich motywować na przykład firmowymi gadżetami. Warto wiedzieć, że w Polsce na infoliniach zarabia się wyjątkowo niewiele, dlatego też każdy gest w stronę pracownika, który reprezentuje naszą firmę, może być szczególnie opłacalny. Dla przedsiębiorstwa wydatek taki jest naprawdę niewielki.
Podobne wpisy
Mimo tego, że myślałam, że stereotypy w pracy zanikają, chociaż gdzieniegdzie jeszcze można o tym usłyszeć, myślałam, że pracując jako…
Kluczową umiejętnością wymagana od osób chcących podjąć pracę konsultanta jest radzenie sobie z klientem, wysoka kultura pozwalająca zagwarantować doskonałą jakość…
Każda praca ma wady i zalety. Zawsze znajdziemy coś, na co będziemy mogli narzekać, jednak i też zawsze powinniśmy mieć…
Aby znaleźć pracę można szukać samemu w prasowych ogłoszeniach zamieszczanych w gazetach o zasięgu lokalnym lub ogólnopolskim. Można również poszukiwać…
Każda firma czy większe przedsiębiorstwo bez względu na ich działalność, potrzebują dostarczania usług i produktów od innych firm, które z…
Kiedy praca zawodowa wymaga kontaktu z innymi, potrzebna jest umiejętność aktywnego słuchania i rozpoznawania potrzeb odbiorcy, a ponadto wskazana jest…
Rozmowy z klientami są dla mnie bardzo miłym zajęciem. Jeszcze nie zdarzyło mi się rozmawiać z kimś nie przyjemnym. Każdy…
Od wielu lat zajmuję się rekrutacją konsultantów w różnego rodzaju branżach, bardziej pod kątem ich umiejętności psychologicznych, niż zawodowych. Czyli…
Coraz częściej z firmą, która nam coś oferuje, sprzedaje, zapewnia możemy skontaktować się wyłącznie online lub telefonicznie korzystając z kontaktu…
Mówi się, że żadna praca nie hańbi. I faktycznie tak jest, choć jednym z najmniej chętnie wykonywanych zawodów, do którego…
Zawsze bardzo lubiłam pracę z klientami, nie mam nic przeciwko ciekawym dyskusjom z nimi, i choć wiem, że to ciężki…
Ustalenie priorytetów w każdej pracy zawodowej to podstawa do tego, aby odnieść zamierzony sukces. To samo dotyczy się zawodu konsultanta,…
Mówi się, że praca jako konsultant jest trochę niewdzięczna, i ciężko nie przyznać racji osobom, które tak twierdzą. Jednak nie…
Kontakt przedsiębiorstwa z klientem jest jednym z ważniejszych aspektów marketingowych i całego działania biznesowego. Wiadomo przecież, że bez tego ostatecznego…
Ostatnio miałam sporo stresów w swojej pracy. Niestety jestem osobą bardzo nerwową i od razu przełożyły się one niestety na…
Komentarzy (2)
Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Firmy zewnętrzne nie są zbyt dobre dla ogółu gospodarki
centra telefoniczne rozwijąja się w zasadzie w kązdym mieście w naszym kraju