Prowadzenie rozmów telefonicznych może osobę na stanowisku konsultanta dość można zmęczyć, zwłaszcza psychicznie. Dlatego też pracownicy wielkich centrów telefonicznych muszą mieć zapewnione miejsce do wypoczynku i regeneracji psychicznej. Niestety w wielu przypadkach pracodawcy eksploatują człowieka do przysłowiowych granic możliwości. Nie jest to wbrew ich opinii opłacalne, gdyż złe nastawienie do pracy przejawia się w jakości prowadzonych rozmów, a co za tym idzie niskim wykorzystaniem tej formy kontaktu z klientem. Zmęczony konsultant może być rozdrażniony, przez co w momentach stresowych może odbić się negatywnie na osobie z która rozmawia. Tak naprawdę nie potrzeba zbyt wiele. Wystarczy by po godzinie intensywnej pracy osoba taka miała symboliczny kwadrans na kawę, zebranie myśli i odejście od swojego stanowiska pracy. Można mieć stu procentową pewność, że po takich pauzach konsultant lub konsultantka będzie miała świeższe i bardziej optymistyczne podejście do życia oraz do wykonywanej pracy.
Podobne wpisy
Każdy z nas podejmuje pracę aby zarabiać pieniądze. Szukamy takiej pracy aby nasze wynagrodzenie zaspokajało nasze potrzeby, aby stać nas…
Manipulacja jest słowem, które dzisiaj jest bardzo chętnie używane. Można wręcz powiedzieć, że to bardzo modne słówko. Przede wszystkim, kojarzy…
Kiedy zobaczyłam w sieci ogłoszenie rekrutacyjne z tytułem zatrudnię konsultanta ucieszyłam się, że to praca dla mnie. Do tej pory…
Czasami warto skonsultować swój pomysł, decyzję, wybór z kimś innym, najlepiej z kimś kto ma w danym temacie wiedzę i…
Pracuję jako konsultantka zaledwie półtora roku. I zawsze śmieszy mnie opinia osób, które nie znając się w ogóle na tym…
Wysokie zarobki to największa, a często nawet jedyna motywacja, dla której w ogóle podejmujemy pracę, i dla której staramy się…
Niewiele osób zdaje sobie sprawę jak wiele czynności obecnie wykonujemy poprzez kontakt z osobą taką jak konsultant telefoniczny. Nie chodzi…
Wielkie centra telefoniczne zatrudniają tak dużą ilość ludzi, że często nie ma dla nich nawet przysłowiowych parkingów pod budynkami gdzie…
Kim jest konsultant? Z takim nazewnictwem stanowiska pracy spotykam się zarówno u osób, które pracują na infoliniach różnego rodzaju jak…
Kontakt przedsiębiorstwa z klientem jest jednym z ważniejszych aspektów marketingowych i całego działania biznesowego. Wiadomo przecież, że bez tego ostatecznego…
Infolinie to nowoczesny, preferowany od kilkunastu lat sposób rozwiązywania problemu klienta z firmą. Praca konsultanta na takiej infolinii polega na…
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. W każdej sytuacji. O tym wie chyba każdy z nas, ponieważ slogan ten jest obecnie bardzo…
Lato trwa w najlepsze, a wiele firm właśnie teraz postawiło na całkowitą rezygnację z pracy zdalnej oraz hybrydowej i natychmiastowy…
Bardzo często praca konsultanta jest pracą telefoniczną, chociaż w wielu firmach usługowych i handlowych konsultant pracuje jako doradca bezpośredni. Odbywa…
Zawsze byłam nazywana gadułą – uwielbiam gadać, o czymś konkretnym, jak i o byle czym. W zasadzie to buzia mi…
Komentarzy (1)
Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
rozmowy telefoniczne konsultanta są dośc ciekawe