Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

jak wygląda praca konsultanta
jak wygląda praca konsultanta

 

Wiele swoich firm prowadzi sprzedaż i obsługę swoich klientów przez telefon. Wielkie Call Center zasila wiele osób. Część jest odpowiedzialna za sprzedaż produktów czy usług, inni za obsługę klienta. Najczęściej Call Center podzielone jest na tzw sekcje. Sekcje skupiają pracowników przydzielonych do odpowiednich zadań. Mogą być sekcje sprzedażowe, sekcje gdzie odbywają się specjalne projekty firmy i sekcje obsługi klienta. Zazwyczaj sekcje sprzedażowe i obsługi klienta są rozdzielone przez wzgląd na specyfikę pracy. Inaczej prowadzi się rozmowę telefoniczną przy zawieraniu umów a inaczej przy obsłudze klienta. Praca konsultanta obsługi klienta polega na utrzymywaniu długofalowych relacji z klientem, dlatego też potrzebuje on więcej czasu na rozmowę z tym klientem w celu poznania jego potrzeb i oczekiwań. Czasami trzeba coś klientowi wytłumaczyć, pomóc mu poznać produkt czy po prostu zawiadomić go o jakimś ważnym komunikacie. Dlatego sekcje najczęściej są rozdzielone aby energiczna sprzedaż nie przeszkadzała spokojowi obsługi klienta.

Podobne wpisy

Zostaw komentarz