Każda firma czy większe przedsiębiorstwo bez względu na ich działalność, potrzebują dostarczania usług i produktów od innych firm, które z kolei tym się właśnie zajmują. Każde przedsiębiorstwo nawiązuje więc wiele kontaktów biznesowych z przedstawicielami firm usługowych lub handlowych, które dostarczają im potrzebnych dóbr i usług. Jednak ponieważ konkurencja na rynku jest spora, to każdy taki przedsiębiorca może nawiązywać kontakty z firmą, której oferta jest akurat najciekawsza. Zatem firmy usługowe muszą zatrudniać specjalnych pracowników, którzy zadbają o to, by takiego klienta zachęcić do skorzystania ze swoich usług, i stale utrzymywać atrakcyjność i wysoki poziom usług, by tego klienta nie stracić. Przedsiębiorcy kontaktują się zatem z przedstawicielem firmy, zwanym konsultantem, który to negocjuje z nimi warunki umowy, a następnie te umowy sporządza i dba o interesy klienta, z którym próbuje utrzymywać wzorowe relacje. Każdy taki klient jest na wagę złota gdyż jak wiadomo przynosi rzeczywisty zysk.
Podobne wpisy
Studia ukończyłem z wyróżnieniem, jednak do tej pory nikt nie doceniał moich umiejętności. Pracowałem kilka miesięcy w aptece, potem udało…
Prowadzenie rozmów telefonicznych może osobę na stanowisku konsultanta dość można zmęczyć, zwłaszcza psychicznie. Dlatego też pracownicy wielkich centrów telefonicznych muszą…
Niskie zarobki, choć wysokie koszty płacy, sprawiają, że w naszym kraju powstają jak przysłowiowe grzyby po deszczu wielkie centra infolinii….
Jeśli zdarzyło ci się pracować jako konsultant, to z pewnością wiesz już, z czym się wiąże ten zawód. Jest to…
Nie zdziwiło mnie kiedy na rozmowie o prace konsultanta pytano mnie o zdrowie, zwłaszcza o słuch. Sprawdzano mnie także pod…
Jak wiadomo doradztwo może dotyczyć wielu tematów. Jednym z nich jest doradztwo zawodowe. Doradca zawodowy oceniając profil oraz umiejętności psycho-fizyczne…
Kiedy próbujemy połączyć się z konsultantem dzwoniąc na infolinię musimy wyrazić zgodę na nagrywanie rozmowy. Jeśli tego sobie nie życzymy…
Mimo że w sklepie online możemy się samodzielnie obsłużyć, to czasem potrzebna jest nam pomoc, zwłaszcza jeśli chodzi o reklamację…
Każdej osobie, której udało się przebrnąć przez wszystkie etapy rekrutacji na stanowisko konsultanta klienta warto pogratulować, gdyż nie było to…
Wielkie centra telefoniczne zatrudniają tak dużą ilość ludzi, że często nie ma dla nich nawet przysłowiowych parkingów pod budynkami gdzie…
Pracuję w zawodzie konsultanta od kilku miesięcy, jednak jestem przekonany, że tak naprawdę poza tym, żeby być cierpliwym i kompetentnym,…
Większości z nas praca konsultanta kojarzy się z licho płatnym stanowiskiem mało znaczącym, tymczasem coraz częściej w wielu firmach konsultant…
Infolinie są ostatnio popularnym narzędziem komunikacji w razie awarii, reklamacji, zwrotu itp. Nic gorszego nie może spotkać klienta jak połączenie…
W życiu różnie bywa czasem zdajemy sobie sprawę jak wiele popełniamy błędów. Niestety nie zawsze możemy to przewidzieć. Pamiętam jak…
Zaufanie w środowisku pracowniczym budowane jest latami. Nie wystarczy raz pokryć się blaskiem sławy, aby wszyscy śpiewali pieśni pochwalne na…
Komentarzy (1)
Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Dobry kontakt to możliwość rozwoju osobowego konsultanta