Kompetencja i profesjonalizm

jak wygląda praca konsultanta
jak wygląda praca konsultanta

konsult4W pracy jaką wykonuje konsultant telefoniczny istotna jest uprzejmość wobec klienta jak również kompetencja. Nic bardziej nie denerwuje klientów jak dezinformacja. Niestety zaczyna być powszechna niekompetencja osób zasiadających za pulpitem komputera obsługującego infolinie banków, sklepów i instytucji. Dzwoniąc na infolinie nie rzadko trafiamy na kilku konsultantów i każdy z nich ma inny pogląd na daną sytuację, proponuje inne rozwiązania. Trudno bowiem czuć się pewnie słysząc kompletnie różne rady i rozwiązania od różnych pracowników tej samej firmy. Czasem to bardzo ważne szczególnie w przypadku sług bankowych. Sprzeczne informacje, niedopowiedzenia zniechęcają do korzystania z danej firmy. Oczywiście błędy te zależą po części od polityki firmy, która nie dba o jakość i jednolitość wiedzy konsultantów ale również od samych pracowników, którzy zamiast przyznać się do niekompetencji brną w swoje wyimaginowane rozwiązania, które nie zawsze są zgodne z procedurami i regulaminem, ofertą pracodawcy.

Podobne wpisy

Komentarzy (1)

Konsultanci znają się na wszystkim. Dzięki temu w pracy mają lżej i przyjemniej

Zostaw komentarz