Coraz więcej sklepów online oferuje pomoc klientowi w wyborze asortymentu jak i na wypadek pomyłki w zamówieniu, adresie dostawy czy w przypadku reklamacji, rezygnacji z zamówienia itd. Szereg akcji promocyjnych skłania do zakupów ale i rodzi mnóstwo pomyłek systemu co do naliczania rabatów czy łączenia wyprzedaży z upustami. To właśnie te problemy najczęściej są zgłaszane przez klientów w rozmowie jaką prowadzi konsultant z klientem czy to przez Skype, czy telefon bądź mail. Różnorodność spraw z jakimi klienci zwracają się do konsultantów dzielona jest na poszczególne grupy tematyczne, dzięki którym łatwiej jest przeszkolić konsultantów w danej działce problemów lub asortymentu jak reklamacje, zwroty itd. ta zasada objawia siew tonowym wybieraniu tematu rozmowy dzwoniąc na infolinię zanim konsultant się połączy z dzwoniącym. Czasem firmy stosują usprawnienia zastępując konsultantów w sprawach oczywistych jak sprawdzenie ilości punktów programu lojalnościowego przez automat, wówczas nie ma potrzeby korzystania z rozmowy z konsultantem.
Podobne wpisy
W dzisiejszym świecie wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu. W czasach tak bardzo posuniętego postępu technologicznego do załatwienia…
Czymś oczywistym jest to, że nigdy od razu nie osiągniemy w danym zawodzie dużej wprawy w tym, jak mamy pracować….
Prowadzenie rozmów telefonicznych może osobę na stanowisku konsultanta dość można zmęczyć, zwłaszcza psychicznie. Dlatego też pracownicy wielkich centrów telefonicznych muszą…
W życiu różnie bywa czasem zdajemy sobie sprawę jak wiele popełniamy błędów. Niestety nie zawsze możemy to przewidzieć. Pamiętam jak…
Telemarketing wciąż jest popularny i wiele firm poprzez konsultantów telefonicznych pozyskuje klientów. Praca konsultanta bywa uciążliwa z wielu względów, chociażby…
Wysokie zarobki to największa, a często nawet jedyna motywacja, dla której w ogóle podejmujemy pracę, i dla której staramy się…
Kiedy przeglądam portale zawierające ogłoszenia o pracę najczęściej trafiam na pracę od zaraz jaka jest stanowisko konsultanta. Zastanawiałam się od…
Gdy pracuje się zbyt długo w jednej branży wie się już o wiele za dużo niż przeciętny klient wiedzieć powinien….
Jest wśród nas mnóstwo osób, które doskonale radzą sobie w relacjach z ludźmi. To nie tylko ci towarzyscy królowie parkietu,…
Jednym z elementów marketingu jest tak zwany marketing telefoniczny. Polega on na rozmowach prowadzonych przez konsultantów z ewentualnymi klientami. Zazwyczaj…
Nazwa zawodu jakim jest konsultant może być myląca, bowiem osoba zajmująca to stanowisko wcale nie prowadzi konsultacji a jest raczej…
Pozyskiwanie nowych klientów. Tym zajmuję się na co dzień w mojej pracy, więc wiem, że wcale nie jest to takie…
Jak wiadomo każdy pracujący obywatel Państwa oraz każda firma działająca i zarejestrowana na terenie kraju ma obowiązek rozliczania się z…
Pracując jako konsultant Gdynia naprawdę nie mam łatwego zadania. Ciągle pozostaję bowiem w ogniu pytań, czasem naprawdę bardzo specyficznych. Niezależnie…
Kiedy próbujemy połączyć się z konsultantem dzwoniąc na infolinię musimy wyrazić zgodę na nagrywanie rozmowy. Jeśli tego sobie nie życzymy…
Komentarzy (1)
Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Każdy konsultant musi umieć dobrze pracować z komputerem