Gdy przyjmowałam się do pracy od razu kierownik zakomunikował mi, że jeżeli nie mam zamiaru dalej się rozwijać to nie ma sensu abym zatrudniała się na tym stanowisku. Dla mnie ciągłe zdobywanie wiedzy jest ogromnie istotne, dlatego nie zamierzałam się szkoleniom przeciwstawiać. Udział w szkoleniach szybko okazał się świetną atrakcją. Zawsze można się na nich dowiedzieć wiele ciekawych rzeczy. W dodatku niesamowicie potrafią motywować. Po takim szkoleniu nabrałam tak ogromnej ochoty do pracy, że już nie mogłam się doczekać następnego dnia, gdy będę miała szanse pozyskiwać klientów. Nie powiem, bo praca konsultanta to absolutnie nie zawód dla każdego. Ciche i spokojne osoby na dłuższą metę nie sprawdzą się w tej roli. Ważne jest też, aby wyznaczać sobie cele i dążyć do nich. Nigdy nie można się poddawać, ponieważ w taki sposób łatwo praca może się znudzić. Powinno się w sobie mieć ciągłą przebojowość i ducha walki. Dla mnie ta praca jest świetną przygodą i niesamowicie nastawia mnie bojowo. Wiem, że w pewnym sensie rywalizujemy między sobą w grupie, ale jest to absolutnie zdrowa rywalizacja. Zawsze cieszymy się z czyjegoś sukcesu.
Podobne wpisy
Kim jest konsultant? Z takim nazewnictwem stanowiska pracy spotykam się zarówno u osób, które pracują na infoliniach różnego rodzaju jak…
Doradztwo to podstawowe zadanie konsultanta. Praca w tym charakterze jest bardzo ważna dla sprzedaży w firmie, wpływa również na kwestie…
Firma inwestując w jakość obsługi swych klientów zaproponowała pracownikom pakiet szkoleń do wyboru. Pracownikom telefonicznym i zdalnym szczególnie do gustu…
Aby zostać zatrudnionym na pożądane przez nas stanowisko pracy, musimy najpierw spełnić wymagania jakie stawia nam pracodawca. Tak samo jest…
Niskie zarobki, choć wysokie koszty płacy, sprawiają, że w naszym kraju powstają jak przysłowiowe grzyby po deszczu wielkie centra infolinii….
Jeśli rozmyślasz o doskonaleniu zawodowym a może przekwalifikowaniu się to warto sprawdzić czego możesz nauczyć się online. W sieci dostępne…
Wszystkie firmy we Francji produkujące jakiekolwiek produkty, zarówno spożywcze jak i przemysłowe, mają obowiązek posiadania specjalnej linii telefonicznej, gdzie konsultant…
Kiedy pracowałam w poprzednim centrum telefonicznym, zrezygnowałam z powodu nadgodzin, zmuszano nas do ich wyrabiania mimo oporów i sprzeciwu. Sądziłam,…
Za każdym razem kiedy odbieram telefon od telemarketera jest mi żal osoby po drugiej stronie słuchawki. To niezwykle podłą praca…
Coraz więcej firm korzysta z uruchomienia infolinii informującej klientów o ofercie, jak również pozwalającej na kontakt klientów z firmą w…
Gdy ukończyłam studia i zajęłam się poszukiwaniem pracy nie przeżyłam takiego załamania jak większość ludzi w mojej sytuacji. Pewnie, dlatego…
Firmy ubezpieczeniowe w dzisiejszych czasach mają bardzo duży popyt. Ubezpieczamy bowiem wszystko – swoje domy, samochody, siebie samych. Każdy z…
Praca w centrum telefonicznym ma swoje plusy ale także i minusy. Poniżej pozwolę sobie zakreślić kilka porad, które spowodują, że…
Mówi się, że żadna praca nie hańbi. I faktycznie tak jest, choć jednym z najmniej chętnie wykonywanych zawodów, do którego…