Umiejętność komunikowania się.

jak wygląda praca konsultanta
jak wygląda praca konsultanta

Możecie się ze mną nie zgadzać, ale uważam, że osoby mniej komunikatywne mają gorzej w życiu. Bardzo istotne jest, aby umieć zabierać głos w różnych sytuacjach. Nie warto chować się bądź stwarzać wrażenie niezauważalnego. Przekonałam się o tym dopiero, gdy poszukiwałam pracy. Jeszcze za czasów podstawówki byłam bardzo skromną i cichą osobą. Bałam się mówić, co myślę. Gdy byłam na studiach ten problem nadal mnie dotyczył jednak wtedy zrozumiałam, że bardzo dużo tracę i że czas nad sobą popracować. Nie było to proste, ale udało mi się. Stałam się otwartą osobą niebojącą się udzielać w różnych konwersacjach. Taka umiejętność okazała mi się bardzo istotna w czasie poszukiwań pracy, jako Konsultant. Na szczęście szybko się za siebie wzięłam i zdobywając umiejętność komunikowania się także zdobyłam dobrze płatną pracę. Wcześniej bym sobie w tej firmie nie poradziła. Dziś rozmowa z klientem jest dla mnie czystą radością. Jestem dumna z siebie, że potrafiłam poradzić sobie z nieśmiałością i przerwać milczenie.

Podobne wpisy

Zostaw komentarz