Przyjmując si do pracy nie sądziłam, że będę uczestniczyć w zawodowym forum. Być może jakieś spotkanie w realu, konferencja naukowa, ale forum internetowe uważałam za bardzo nietrafiony pomysł dla mnie. Szybko okazało się, że konsultant powinien dzielić się informacją i wówczas forum to idealne narzędzie by podzielić się swoim doświadczeniem i skorzystać z wiedzy zdobytej przez innych. Firmowe forum to podstawowe narzędzie pracy, co prawda jest tak wiele tematów luźnych, plotek i nie rzadko jego czytanie pochłania sporo czasu jaki powinno się przeznaczyć na pracę to i tak warto do niego dołączyć. Praktycznie nie ma konsultantów, których nie spotkamy na forum. Fora poza wewnętrznym firmowym to już coś innego i nadal trzymam się zasady że to nie jest miejsce dla mnie. Dzięki firmowemu forum poznałam wiele osób jak też szybko wdrożyłam się w to co robię. Pomocne wyłożenie w praktyce procedur, które do mnie nijak nie przemawiały to spory plus. Ma ono sporo zalet o których nie można zapomnieć, chociaż są też minusy bycia w sieci ze współpracownikami.
Podobne wpisy
Za każdym razem kiedy odbieram telefon od telemarketera jest mi żal osoby po drugiej stronie słuchawki. To niezwykle podłą praca…
Kilka razy już zmieniałam posadę, i miałam okazję za każdym razem przekonać się, że tak naprawdę, tym, co ma największe…
Pracuję w zawodzie konsultanta od kilku miesięcy, jednak jestem przekonany, że tak naprawdę poza tym, żeby być cierpliwym i kompetentnym,…
Jak ogólnie wiadomo duża liczba firm opiera zysk swojej firmy na aktywnej sprzedaży. Zatrudnia one osoby, które prowadza sprzedaż i…
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. W każdej sytuacji. O tym wie chyba każdy z nas, ponieważ slogan ten jest obecnie bardzo…
Jest wśród nas mnóstwo osób, które doskonale radzą sobie w relacjach z ludźmi. To nie tylko ci towarzyscy królowie parkietu,…
Firmy telekomunikacyjne posiadają zwykle całe grono konsultantów – są to pracownicy zatrudnieni po to, by reprezentować interesy firmy pośrednicząc pomiędzy…
Zatrudnienie konsultanta możliwe jest nie tylko w firmach prywatnych ale także urzędach i instytucjach państwowych. Który sektor lepszy, czy lepiej…
Gdy zdecydowałam się na pracę konsultanta nie sądziłam, iż będę musiała opanować tak wiele informacji. Wcześniej byłam pracownikiem obsługi klienta,…
Kiedy szkoliłem się w zawodzie konsultanta, przede wszystkim podkreślano, jak ważne będzie to, żebyśmy zawsze starali się podchodzić jak najbardziej…
Praca ze słuchawkami, na telefonie może być męcząca. Hałas, brak odpoczynku i prywatności oraz różnorodność klientów, spraw z jakimi się…
Rozmowy z klientami są dla mnie bardzo miłym zajęciem. Jeszcze nie zdarzyło mi się rozmawiać z kimś nie przyjemnym. Każdy…
Kilka lat temu moje życie zostało wystawione na próbę. Byłam załamana, gdy dowiedziałam się, że straciłam pracę. W końcu mieszkałam…
Pierwsza praca miała być odskocznią, tymczasem okazała się strzałem w dziesiątkę. Być może z czasem poczuję większe potrzeby wobec pracy…
Prowadzenie rozmów telefonicznych może osobę na stanowisku konsultanta dość można zmęczyć, zwłaszcza psychicznie. Dlatego też pracownicy wielkich centrów telefonicznych muszą…