Konsultacje telefoniczne

jak wygląda praca konsultanta
jak wygląda praca konsultanta

konsultant2Konsultacje bywają potrzebne i wskazane. Każdy konsultant ma za zadanie pomóc w podjęciu decyzji, doinformować klienta jak również doradzić mu najlepszą opcję. Wiele firm prowadzi własne infolinie, które oferują pomoc za pośrednictwem konsultantów. Telefoniczny kontakt jest stosunkowo szybki i wygodny. Konsultant nie zawsze jest w stanie nam pomóc ale często wskazuje drogę reklamacji czy zgłoszenia awarii, jak i punkty sprzedaży itp. Konsultanci telefoniczni coraz częściej zastępują sprzedawców i mogą również automatycznie poza ustaleniem na przykład zdolności kredytowej uruchomić kredyt czy zawrzeć umowę telekomunikacyjną, bądź na usługi bankowe, telewizyjne itd. W czasach e-commerce konsultanci są pomocną formą kontaktu i komunikacji z oferentami swoich usług i produktów. Jedynym mankamentem jest możliwość uzyskania połączenia z konsultantem, bowiem większość linii jest przeciążonych i trudno jest się dodzwonić do konsultanta w danej infolinii, zwłaszcza właściwego z uwagi na temat pytania i wątpliwości.

Podobne wpisy

Komentarzy (1)

praca jako konsultant telefoniczny jest dość ważna.

Zostaw komentarz