Kompetencja konsultanta

jak wygląda praca konsultanta
jak wygląda praca konsultanta

konsultant5Infolinie są ostatnio popularnym narzędziem komunikacji w razie awarii, reklamacji, zwrotu itp. Nic gorszego nie może spotkać klienta jak połączenie się z infolinią i nie uzyskanie odpowiedzi, pomocy na swój problem. Za jakość rozmów odpowiadają konsultanci. Winni mieć oni stosowną wiedzę i być kompetentni zgodnie z działem do jakiego usiłujemy się dodzwonić chcąc rozwiązać dany problem. Niestety wiele firm nie dba o kompetencje swoich pracowników, nie monitoruje ich jakości obsługi, rozmów, zawartości rozmowy. Tym sposobem zniesmaczenie klienta pozostaje. Bycie konsultantem wymaga nieustannego douczania się. Nowe promocje, oferty jak i problemy techniczne wymagają omówienia i procedur postępowania w razie zgłoszenia przez klienta. Często co konsultant to inne rozwiązanie, czasem kompletnie oderwane od danego problemu. Połączenie z kompetentną osobą to klucz do sukcesu i nie ma znaczenia czy chodzi o infolinię banku, telefonii komórkowej czy dostawcy internetu a może operatora sklepu www.

Podobne wpisy

Zostaw komentarz