Prowadzenie rozmów telefonicznych może osobę na stanowisku konsultanta dość można zmęczyć, zwłaszcza psychicznie. Dlatego też pracownicy wielkich centrów telefonicznych muszą mieć zapewnione miejsce do wypoczynku i regeneracji psychicznej. Niestety w wielu przypadkach pracodawcy eksploatują człowieka do przysłowiowych granic możliwości. Nie jest to wbrew ich opinii opłacalne, gdyż złe nastawienie do pracy przejawia się w jakości prowadzonych rozmów, a co za tym idzie niskim wykorzystaniem tej formy kontaktu z klientem. Zmęczony konsultant może być rozdrażniony, przez co w momentach stresowych może odbić się negatywnie na osobie z która rozmawia. Tak naprawdę nie potrzeba zbyt wiele. Wystarczy by po godzinie intensywnej pracy osoba taka miała symboliczny kwadrans na kawę, zebranie myśli i odejście od swojego stanowiska pracy. Można mieć stu procentową pewność, że po takich pauzach konsultant lub konsultantka będzie miała świeższe i bardziej optymistyczne podejście do życia oraz do wykonywanej pracy.
rozmowy telefoniczne konsultanta są dośc ciekawe