Obsługa automatyczna linii sprzedażowych i serwisowych nie zawsze jest wystarczając. Wiele osób woli rozmowę z człowiekiem, obawiając się maszyny i ewentualnych jej pomyłek. W przypadku linii interwencyjnych, promocyjnych doskonale sprawdzają się konsultanci. Wystarczy wybrać stosowną opcję w automatycznym menu by móc porozmawiać z konsultantem. W szczególności jest to ważne gdy mamy niezidentyfikowany problem, nietypowe pytanie bądź też chcemy poznać konkretne, wybrane cechy promocji. Niestety automaty nie są na tyle elastyczne co człowiek odpowiadający na nasze potrzeby jako klient zwracającego się z wątpliwościami lub też o pomoc. Praca konsultant linii telefonicznych polega na doradzaniu, rejestrowaniu i rozmowie z klientem, czasem wystarczy klienta jedynie wysłuchać. To doskonałe rozwiązanie marketingowe. Z drugiej zaś strony oczekiwanie na rozmowę z konsultantem jest zwykle długie i zniechęcające. Zatrudnia się wciąż za mało pracowników obsługi klient w stosunku do ilości potrzeb i grupy klientów, jakich firm obsługuje.
Podobne wpisy
Poza zakresem obowiązków i zadań powierzonych istotny jest plan. Nie zawsze jest to plan sprzedaży, czasem chodzi o wykonanie określonej…
Mimo że w sklepie online możemy się samodzielnie obsłużyć, to czasem potrzebna jest nam pomoc, zwłaszcza jeśli chodzi o reklamację…
Kiedy byłem w szkole średniej to dużo czytałem bardzo popularnej gazety, w której pisali wyjątkowo mądrzy ludzie. Oni wytłumaczyli mi,…
Praca konsultanta przy telefonie nie należy do najłatwiejszych. Wymaga ona od osoby ją wykonującej dość sporego zaangażowania, głównie wielkiej wiedzy…
Coraz więcej firm korzysta z usług infolinii. Taka opcja daje możliwość bezpośredniego kontaktu klienta z producentem. W zasadzie istnieją dwa…
W wielu firmach potrzebne jest stanowisko konsultanta, czyli osoby, która będzie pośredniczyła pomiędzy interesami firmy, a jej klientów. Taka praca…
Dość ciekawym zawodem i jednocześnie stanowiskiem pracy jest konsultant biznesowy. To osoba doradcy biznesowego, dzięki której młody przedsiębiorca może pozyskać…
Kiedy starałam się o pracę jako konsultantka, przyznam się szczerze, że nie do końca wiedziałam, czego tak naprawdę się spodziewać….
Prowadzenie rozmów telefonicznych może osobę na stanowisku konsultanta dość można zmęczyć, zwłaszcza psychicznie. Dlatego też pracownicy wielkich centrów telefonicznych muszą…
W wielu ogłoszeniach rekrutacyjnym, w sieci lub prasie, pojawia się stanowisko konsultanta telefonicznego, tymczasem w praktyce jest to nic innego…
Do każdej pracy przechodzi się rekrutację. Czasem proces ten jest prostszy, gdy firma poszukuje ludzi do pracy, a nie bardzo…
Większość z nas praca konsultanta kojarzy się nam z telefonią komórkową, i infolinią, telemarketingiem, tymczasem niedawno trafiłem na ofertę pracy…
Coraz więcej firm korzysta z uruchomienia infolinii informującej klientów o ofercie, jak również pozwalającej na kontakt klientów z firmą w…
Wielkie centra telefoniczne zatrudniają tak dużą ilość ludzi, że często nie ma dla nich nawet przysłowiowych parkingów pod budynkami gdzie…
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. W każdej sytuacji. O tym wie chyba każdy z nas, ponieważ slogan ten jest obecnie bardzo…