Połączenie z konsultantem

jak wygląda praca konsultanta
jak wygląda praca konsultanta

konsu1Obsługa automatyczna linii sprzedażowych i serwisowych nie zawsze jest wystarczając. Wiele osób woli rozmowę z człowiekiem, obawiając się maszyny i ewentualnych jej pomyłek. W przypadku linii interwencyjnych, promocyjnych doskonale sprawdzają się konsultanci. Wystarczy wybrać stosowną opcję w automatycznym menu by móc porozmawiać z konsultantem. W szczególności jest to ważne gdy mamy niezidentyfikowany problem, nietypowe pytanie bądź też chcemy poznać konkretne, wybrane cechy promocji. Niestety automaty nie są na tyle elastyczne co człowiek odpowiadający na nasze potrzeby jako klient zwracającego się z wątpliwościami lub też o pomoc. Praca konsultant linii telefonicznych polega na doradzaniu, rejestrowaniu i rozmowie z klientem, czasem wystarczy klienta jedynie wysłuchać. To doskonałe rozwiązanie marketingowe. Z drugiej zaś strony oczekiwanie na rozmowę z konsultantem jest zwykle długie i zniechęcające. Zatrudnia się wciąż za mało pracowników obsługi klient w stosunku do ilości potrzeb i grupy klientów, jakich firm obsługuje.

Podobne wpisy

Zostaw komentarz