Główni operatorzy telewizji cyfrowych swoje biura obsługi klienta maja zorganizowane jedynie w największych ośrodkach miejskich naszego kraju. Jednak aby wszyscy klienci mogli się z nimi skontaktować stworzyli oni zazwyczaj bardzo dobrej jakości infolinie. W zasadzie można w ten sposób prawie wszystko zorganizować. Każdy konsultant jest wysoko wykwalifikowanym pracownikiem, który może udzielić odpowiedzi w swojej specjalizacji. Dzwoniąc do takiego biura już na samym początku komputer zapyta nas jaki rodzaj problemu mamy aby połączyć nas z odpowiednim konsultantem. W sytuacji, gdy nie potrafimy tego sprecyzować, zostanie się połączonym do osoby, która postara się zorientować jaki mamy problem, a następnie przekieruje rozmowę już do konkretnej osoby. Dzięki temu, że zestawy cyfrowe są wysoko skomputeryzowane, to pracownicy tych centrów mogą zdalnie naprawiać lub uaktywniać potrzebne nam programy. Takie rozwiązanie jest bardzo dobre zarówno dla klientów jak i dla firm, które oszczędzają w ten sposób na otwieraniu lokali w każdym mieście.
Podobne wpisy
Nie tylko telemarketer jest synonimem stanowiska konsultant, bowiem w wielu urzędach niezbędne do przeprowadzenia konsultacje społeczne wymuszają na instytucji stworzenie…
Jeżeli masz rozwinięte umiejętności sprzedażowe, umiesz wywierać wpływ na innych bez presji to praca konsultanta jest dla ciebie wprost ideałem….
Jeśli zdarzyło ci się pracować jako konsultant, to z pewnością wiesz już, z czym się wiąże ten zawód. Jest to…
W ciągu dnia spędzasz bardzo wiele godzin przez komputerze, co odczuwa nie tylko Twoja psychika, ale również całe ciało? Przez…
Praca w centrum telefonicznym ma swoje plusy ale także i minusy. Poniżej pozwolę sobie zakreślić kilka porad, które spowodują, że…
Zawsze bardzo lubiłam pracę z klientami, nie mam nic przeciwko ciekawym dyskusjom z nimi, i choć wiem, że to ciężki…
Kto pierwszy u mety? Taka wydaje się być dzisiaj zasada pracy naprawdę w bardzo wielu korporacjach. Czasem wręcz wydaje mi…
Doradztwo to podstawowe zadanie konsultanta. Praca w tym charakterze jest bardzo ważna dla sprzedaży w firmie, wpływa również na kwestie…
Praca konsultanta przy telefonie nie należy do najłatwiejszych. Wymaga ona od osoby ją wykonującej dość sporego zaangażowania, głównie wielkiej wiedzy…
Jak wiadomo doradztwo może dotyczyć wielu tematów. Jednym z nich jest doradztwo zawodowe. Doradca zawodowy oceniając profil oraz umiejętności psycho-fizyczne…
Coraz więcej firm korzysta z usług infolinii. Taka opcja daje możliwość bezpośredniego kontaktu klienta z producentem. W zasadzie istnieją dwa…
Jak wiadomo każdy pracujący obywatel Państwa oraz każda firma działająca i zarejestrowana na terenie kraju ma obowiązek rozliczania się z…
Są zawody, w których cechy charakteru są ważniejsze niż wykształcenie. Jednym z nich jest konsultant, który pracuje w biurze obsługi…
Firmy telekomunikacyjne posiadają zwykle całe grono konsultantów – są to pracownicy zatrudnieni po to, by reprezentować interesy firmy pośrednicząc pomiędzy…
Nie od razu można osiągnąć to stanowisko, o którym marzymy. Mimo wysokich kwalifikacji i posiadanych dyplomów często zanim rozpoczniemy pracę…