Największy tłok na infoliniach występuje w ciągu dnia od przedpołudnia aż do wieczora. Koło godziny dwudziestej drugiej konsultanci mogą odpocząć. To między innymi z tego powodu wielu konsultantów infolinii wybiera chętnie prace na nocki czy wieczorne zmiany. W ciągu dnia nie ma chwili wytchnienia, brak wyrabiania normy czasowej to standard, zaś wieczorem można nawet odetchnąć, nocą się zdrzemnąć w oczekiwaniu na telefon. Niestety pracodawcy również dostrzegają tę prawidłowość zmniejszając obłożenie stanowisk na noc i kierując pełen strumień ruchu połączeń przychodzących na zaledwie trzy, cztery osoby, kiedy w godzinach południowych linię obsługuje kilkadziesiąt konsultantów jednocześnie i mimo to dzwoniący muszą oczekiwać na połączenie z konsultantem nawet kilka minut. Nocki są idealną opcją dla pracowników łączących kilka miejsc zatrudnienia, nie będących dyspozycyjnymi w ciągu dnia. Niestety w wielu firmach nocki konsultantów nie są wynagradzane dodatkowo a wpisują się w zmianowy system pracy, podobnie jak praca w weekendy.
Podobne wpisy
Większość rozmów z klientami jest nagrywana. Ma to zapewnić lepszą pracę, obsługę i bezpieczeństwo, asekurację na wypadek sporów klienta z…
Na wielu etapach realizacji projektu niezbędne są konsultacje branżowe. Wówczas przydaje się konsultant, który znając daną branżę, jest w stanie…
Biorąc pod uwagę charakter pracy doradcy zawodowego, jego spotkania z klientami którym wykonuje analizy potrzeb i możliwości. Spotkani te przypominają…
W pracy jaką wykonuje konsultant telefoniczny istotna jest uprzejmość wobec klienta jak również kompetencja. Nic bardziej nie denerwuje klientów jak…
Aby być dobrym konsultantem kosmetycznym najpierw trzeba wypróbować oferowany produkt, poznać jego działanie, przetestować na własnej skórze, aby później wiarygodnie…
Od pewnego czasu praca konsultanta nie jest związana zupełnie z regionem i miejscem skąd pracuje. W dobie usług internetowych, licznych…
Bycie pracownikiem infolinii bywa trudne, aczkolwiek praca konsultanta prezentującego oferty nie jest najgorsza. Nie trzeba nikomu wciskać produktu, naciskać na…
Bardzo często w ogłoszeniach rekrutacyjnym pojawia się stanowisko konsultantki, tymczasem w praktyce jest to nic innego jak sprzedaż przez telefon,…
Wielkie centra konsultacyjne oferują dla firm i przedsiębiorstw możliwość outsourcingu usług związanych z kontaktami z ludźmi. Jest to oferta bardzo…
Pracuję jako konsultantka zaledwie półtora roku. I zawsze śmieszy mnie opinia osób, które nie znając się w ogóle na tym…
Wiele swoich firm prowadzi sprzedaż i obsługę swoich klientów przez telefon. Wielkie Call Center zasila wiele osób. Część jest…
Rozmowy z klientami są dla mnie bardzo miłym zajęciem. Jeszcze nie zdarzyło mi się rozmawiać z kimś nie przyjemnym. Każdy…
W internecie młodzi ludzie bardzo często mogą znaleźć oferty pracy w charakterze konsultantów telefonicznych. Ich praca jest stosunkowo lekka –…
Jest wśród nas mnóstwo osób, które doskonale radzą sobie w relacjach z ludźmi. To nie tylko ci towarzyscy królowie parkietu,…