Kontakt przedsiębiorstwa z klientem jest jednym z ważniejszych aspektów marketingowych i całego działania biznesowego. Wiadomo przecież, że bez tego ostatecznego klienta żadna firma, żadna branża nie będzie w stanie istnieć. Obecnie wyjątkowy pomocne mogą być wszelkiego rodzaju infolinie, zarówno te tradycyjne oparte na telefon jak i te nowoczesne związane z siecią. Współczesny konsultant musi także odpowiadać na zganienie związane z konkretnym produktem przez komunikatory oraz serwisy społecznościowe. Dlatego też poza ogólną wiedzą z zakresu branży od konsultanta oczekuje się bardzo dobrej wiedzy informatycznej. Szybkość odpowiedzi w sieci jest bardzo ważna. Wyobraźmy sobie, że jakieś pytanie zadane w publicznym serwisie społecznościowym pozostaje bez odpowiedzi. Wówczas marka firmy staje się dla innych użytkowników niewiarygodna, co może mieć negatywne odzwierciedlenie w sprzedaży. Czasem konsultant musi także pełnić rolę swoistego strażnika, który nadzorował by negatywne wpisy podparte jedynie chęcią zaszkodzenia.
Podobne wpisy
Dopiero od kilku miesięcy pracuję jako konsultant, jednak zauważyłem, że istnieje kilka niepisanych zasad, dzięki którym można sobie świetnie radzić…
Kiedyś, kiedy słyszałam hasła typu, że najważniejsze jest to, żeby wybrać dla siebie pracę marzeń, dzięki której będziemy mieli możliwość…
Infolinie są ostatnio popularnym narzędziem komunikacji w razie awarii, reklamacji, zwrotu itp. Nic gorszego nie może spotkać klienta jak połączenie…
Udało Ci się zmienić pracę, o co walczyłeś od długiego czasu. Już od kilku tygodni pracujesz w nowej firmie, jednak…
Mimo tego, że myślałam, że stereotypy w pracy zanikają, chociaż gdzieniegdzie jeszcze można o tym usłyszeć, myślałam, że pracując jako…
W wielu ogłoszeniach rekrutacyjnym, w sieci lub prasie, pojawia się stanowisko konsultanta telefonicznego, tymczasem w praktyce jest to nic innego…
Jak ogólnie wiadomo duża liczba firm opiera zysk swojej firmy na aktywnej sprzedaży. Zatrudnia one osoby, które prowadza sprzedaż i…
Podjecie pracy na obrzeżach miasta to spory kłopot w dotarciu do miejsca pracy. Niestety call center najczęściej ulokowane jest na…
Coraz więcej firm korzysta z usług infolinii. Taka opcja daje możliwość bezpośredniego kontaktu klienta z producentem. W zasadzie istnieją dwa…
Ustalenie priorytetów w każdej pracy zawodowej to podstawa do tego, aby odnieść zamierzony sukces. To samo dotyczy się zawodu konsultanta,…
Od paru dni pracuję jako konsultant, ale już czuję się, jakbym pracował w tym zawodzie od dawna. Naprawdę! Niestety, nie…
Konsultacje bywają potrzebne i wskazane. Każdy konsultant ma za zadanie pomóc w podjęciu decyzji, doinformować klienta jak również doradzić mu…
Każda firma czy większe przedsiębiorstwo bez względu na ich działalność, potrzebują dostarczania usług i produktów od innych firm, które z…
Podczas ubiegłych wakacji doszedłem do wniosku, że pora zrobić coś innego niż do tej pory. W skrócie: postanowiłem znaleźć pracę…
Któż z nas nie marzy o tym, aby jak najszybciej i w jak najbardziej widoczny sposób rozwinąć się zawodowo? Oczywiście,…
Komentarzy (1)
Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Oczywiście praca w sieci jest ciekawa i warta zarobków