Ciągły kontakt z klientem

jak wygląda praca konsultanta
jak wygląda praca konsultanta

konsultantek3Kluczową umiejętnością wymagana od osób chcących podjąć pracę konsultanta jest radzenie sobie z klientem, wysoka kultura pozwalająca zagwarantować doskonałą jakość obsługi klienta. Stąd tak ważne jest szkolenie i doskonalenie swoich umiejętności. Standardy obsługi klienta wciąż się zmieniają, warto podążać za nowymi trendami. Prócz obsługi, jej sposobu, formy kluczowa jest kompetencja. Konsultant który nie potrafi odpowiedzieć na pytanie klienta to marny konsultant. Warto być na bieżąco z oferta firmy, zmieniającymi się produktami i promocjami. Zazwyczaj klient prosi o rozmowę z konsultantem bo nie potrafi sam znaleźć odpowiedzi na swoje pytania. Warto przygotować się na szereg nietypowych, bardzo szczegółowych pytań. Pracuję w firmie ubezpieczeniowej i obsługa jest niezmiernie trudna, bowiem w wielu przypadkach nie ma odpowiedzi, gdyż po raz pierwszy nie tylko ja ale i firma spotyka się z takim pytaniem. Nie sztuka jest opanować ogólne warunki ubezpieczeń ale potrafić je stosować, interpretować. Do tego niezbędne jest doświadczenie, najlepiej wieloletnie w tej branży.

Podobne wpisy

Komentarzy (1)

nie zawsze jest w pracy konsultanta konflikt

Zostaw komentarz