Większość rozmów z klientami jest nagrywana. Ma to zapewnić lepszą pracę, obsługę i bezpieczeństwo, asekurację na wypadek sporów klienta z konsultantem, firmą. Nagrywanie obsługi klienta ma również wartość edukacyjną, motywacyjną, bowiem dzięki analizie błędów i odsłuchiwania rozmów można przeprowadzić szkolenie pracowników, coaching danego konsultanta itd. Co więcej większość wzorowych rozmów uprawnia do premii, tym samym pracując jako konsultant i mając świadomość nagrywania rozmów warto się wykazać, być miłym i kompetentnym, życzliwym i pomocnym. Analizy nagrań są oczywiście wyrywkowe, więc można mieć szczęście lub pecha. Zespół coachów nie analizuje nagrań w czasie rzeczywistym. Czasami nagrania ratują dobre imię konsultanta w przypadkach spornych kiedy klient upiera się iż został wprowadzony w błąd przez konsultanta bądź obrażony itp. sytuacjach. Klienci niechętnie podchodzą do takiej inwigilacji ich rozmów, podczas których nie rzadko podają istotne dane o sobie, swojej rodzinie, niekoniecznie chcąc by mogły gdzieś wypłynąć w niepowołane ręce.
Podobne wpisy
Bycie pracownikiem infolinii bywa trudne, aczkolwiek praca konsultanta prezentującego oferty nie jest najgorsza. Nie trzeba nikomu wciskać produktu, naciskać na…
Lato trwa w najlepsze, a wiele firm właśnie teraz postawiło na całkowitą rezygnację z pracy zdalnej oraz hybrydowej i natychmiastowy…
Jedną z form marketingu dla firmy, marki jest urządzanie w sklepach patronackich i nie tylko konsultacji ze specjalistami. Czasem są…
Na wielu etapach realizacji projektu niezbędne są konsultacje branżowe. Wówczas przydaje się konsultant, który znając daną branżę, jest w stanie…
Doradztwo to podstawowe zadanie konsultanta. Praca w tym charakterze jest bardzo ważna dla sprzedaży w firmie, wpływa również na kwestie…
Praca konsultanta najczęściej kojarzy nam się z osobą pracująca w banku lub konsultantem telefonicznym odbierającym telefony na infolinii. Nic…
Kiedy praca zawodowa wymaga kontaktu z innymi, potrzebna jest umiejętność aktywnego słuchania i rozpoznawania potrzeb odbiorcy, a ponadto wskazana jest…
Zdarza się każdemu z nas. Od czasu do czasu po prostu nie radzimy sobie z natłokiem obowiązków zawodowych. Ja miałam…
Infolinie są ostatnio popularnym narzędziem komunikacji w razie awarii, reklamacji, zwrotu itp. Nic gorszego nie może spotkać klienta jak połączenie…
Ustalenie priorytetów w każdej pracy zawodowej to podstawa do tego, aby odnieść zamierzony sukces. To samo dotyczy się zawodu konsultanta,…
Zawsze bardzo lubiłam pracę z klientami, nie mam nic przeciwko ciekawym dyskusjom z nimi, i choć wiem, że to ciężki…
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. W każdej sytuacji. O tym wie chyba każdy z nas, ponieważ slogan ten jest obecnie bardzo…
Studia ukończyłem z wyróżnieniem, jednak do tej pory nikt nie doceniał moich umiejętności. Pracowałem kilka miesięcy w aptece, potem udało…
Większości z nas praca konsultanta kojarzy się z licho płatnym stanowiskiem mało znaczącym, tymczasem coraz częściej w wielu firmach konsultant…
Ostatnio miałam sporo stresów w swojej pracy. Niestety jestem osobą bardzo nerwową i od razu przełożyły się one niestety na…
Komentarzy (1)
Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Konsultant musi mieć bardzo dobra dykcję