Warto się wykazać

jak wygląda praca konsultanta
jak wygląda praca konsultanta

konsultantek4Większość rozmów z klientami jest nagrywana. Ma to zapewnić lepszą pracę, obsługę i bezpieczeństwo, asekurację na wypadek sporów klienta z konsultantem, firmą. Nagrywanie obsługi klienta ma również wartość edukacyjną, motywacyjną, bowiem dzięki analizie błędów i odsłuchiwania rozmów można przeprowadzić szkolenie pracowników, coaching danego konsultanta itd. Co więcej większość wzorowych rozmów uprawnia do premii, tym samym pracując jako konsultant i mając świadomość nagrywania rozmów warto się wykazać, być miłym i kompetentnym, życzliwym i pomocnym. Analizy nagrań są oczywiście wyrywkowe, więc można mieć szczęście lub pecha. Zespół coachów nie analizuje nagrań w czasie rzeczywistym. Czasami nagrania ratują dobre imię konsultanta w przypadkach spornych kiedy klient upiera się iż został wprowadzony w błąd przez konsultanta bądź obrażony itp. sytuacjach. Klienci niechętnie podchodzą do takiej inwigilacji ich rozmów, podczas których nie rzadko podają istotne dane o sobie, swojej rodzinie, niekoniecznie chcąc by mogły gdzieś wypłynąć w niepowołane ręce.

Podobne wpisy

Komentarzy (1)

Konsultant musi mieć bardzo dobra dykcję

Zostaw komentarz