Większość rozmów z klientami jest nagrywana. Ma to zapewnić lepszą pracę, obsługę i bezpieczeństwo, asekurację na wypadek sporów klienta z konsultantem, firmą. Nagrywanie obsługi klienta ma również wartość edukacyjną, motywacyjną, bowiem dzięki analizie błędów i odsłuchiwania rozmów można przeprowadzić szkolenie pracowników, coaching danego konsultanta itd. Co więcej większość wzorowych rozmów uprawnia do premii, tym samym pracując jako konsultant i mając świadomość nagrywania rozmów warto się wykazać, być miłym i kompetentnym, życzliwym i pomocnym. Analizy nagrań są oczywiście wyrywkowe, więc można mieć szczęście lub pecha. Zespół coachów nie analizuje nagrań w czasie rzeczywistym. Czasami nagrania ratują dobre imię konsultanta w przypadkach spornych kiedy klient upiera się iż został wprowadzony w błąd przez konsultanta bądź obrażony itp. sytuacjach. Klienci niechętnie podchodzą do takiej inwigilacji ich rozmów, podczas których nie rzadko podają istotne dane o sobie, swojej rodzinie, niekoniecznie chcąc by mogły gdzieś wypłynąć w niepowołane ręce.
Podobne wpisy
Jest wśród nas mnóstwo osób, które doskonale radzą sobie w relacjach z ludźmi. To nie tylko ci towarzyscy królowie parkietu,…
Coraz więcej firm korzysta z uruchomienia infolinii informującej klientów o ofercie, jak również pozwalającej na kontakt klientów z firmą w…
Wielkie centra konsultacyjne oferują dla firm i przedsiębiorstw możliwość outsourcingu usług związanych z kontaktami z ludźmi. Jest to oferta bardzo…
Infolinie są ostatnio popularnym narzędziem komunikacji w razie awarii, reklamacji, zwrotu itp. Nic gorszego nie może spotkać klienta jak połączenie…
Poza pracą dla polskich firm jako konsultant znaleźć można coraz więcej ofert pracy zdalnej w tym samym charakterze z drobną…
Wielkie centra telefoniczne zatrudniają tak dużą ilość ludzi, że często nie ma dla nich nawet przysłowiowych parkingów pod budynkami gdzie…
Praca w charakterze konsultanta na przykład w biurze obsługi klienta firmy telekomunikacyjnej nie należy do łatwych, choć generalnie uważana jest…
Aktywnego słuchania warto uczyć się nie tylko w celach zawodowych. Nawyk ten przyda się w codziennym porozumiewaniu się, sprawia iż…
Masz problem zadzwoń na linię serwisową, tudzież infolinię, znajdziesz tam informację, pomoc. Z pewnością nie raz skorzystałeś z takiej opcji,…
Wczoraj miałam do czynienia po raz pierwszy z taką sytuacją. Dalej jestem w szoku. Chociaż jako konsultant Koszalin pracuję od…
Gdy szukałam pracy trafiłam na sporo ogłoszeń rekrutacyjnych firmowanych markami usług telefonii komórkowej. Z początku omijałam te oferty, gdyż kojarzyły…
Każde przedsiębiorstwo od czasu do czasu potrzebuje wsparcia. Najczęściej trudno jest zatrudnić wszystkich specjalistów, wielu branż w jednej firmie, na…
Dość ciekawym zawodem i jednocześnie stanowiskiem pracy jest konsultant biznesowy. To osoba doradcy biznesowego, dzięki której młody przedsiębiorca może pozyskać…
Większość z nas praca konsultanta kojarzy się nam z telefonią komórkową, i infolinią, telemarketingiem, tymczasem niedawno trafiłem na ofertę pracy…
Niskie zarobki, choć wysokie koszty płacy, sprawiają, że w naszym kraju powstają jak przysłowiowe grzyby po deszczu wielkie centra infolinii….
Komentarzy (1)
Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Konsultant musi mieć bardzo dobra dykcję