Nie zawsze, nawet pewny klient wie co kupić w określonej firmie, która ma w swojej ofercie wiele produktów lub usług. W zakupie pomóc ma konsultant, który powinien naprowadzić klienta na właściwy dla niego towar. Rzadko w firmie jest zatrudniony wyspecjalizowany do takich zadań personel. Ponieważ klienci bardzo często nie mają czasu na zgłębianie różnic pomiędzy konkurencyjnymi produktami często oczekują pomocy w wyborze. Jeśli nie chcą decydować wyłącznie na podstawie ceny można pokierować się opinią i pomocą konsultanta, który uwzględniając potrzeby klienta, jego oczekiwania dobierze i zaproponuje stosowny produkt z rynku pomagając w jego zamówieniu, zakupie. Niekiedy konsultant może również zadbać o obniżkę i rabat z uwagi na zamawiana ilość i sam fakt iż kupującym jest firma nie klient detaliczny. Praca jako konsultant jest adresowana łownie dla ludzi inteligentnych, którzy potrafią myśleć perspektywicznie. Jeżeli ktoś liczby na szybki i łatwy zarobek, to raczej miejsca w tym zawodzie długo nie zagrzeje.
Podobne wpisy
Kiedy byłem w szkole średniej to dużo czytałem bardzo popularnej gazety, w której pisali wyjątkowo mądrzy ludzie. Oni wytłumaczyli mi,…
Praca na poczcie nie kojarzy się nam z infolinią, a jednak i w tej firmie można pracować jako konsultant infolinii….
Kiedy próbujemy połączyć się z konsultantem dzwoniąc na infolinię musimy wyrazić zgodę na nagrywanie rozmowy. Jeśli tego sobie nie życzymy…
Warto wiedzieć, że praca jako konsultant wymaga wyjątkowej odporności na stres, zwłaszcza w sytuacji, gdy jest się pracownikiem infolinii związanej…
Zdarzyło się kiedyż, że miałam moment, w którym ciężko mi było znaleźć sobie pracę. Kompletnie nie wiedziałam, co chce robić…
Firmy telekomunikacyjne posiadają zwykle całe grono konsultantów – są to pracownicy zatrudnieni po to, by reprezentować interesy firmy pośrednicząc pomiędzy…
Rynek pracy jest całkowicie powiązany z charakterystyką danego regionu i nie ma tutaj znaczenia czy chodzi o pracę jaką wykonuje…
Coraz więcej firm korzysta z uruchomienia infolinii informującej klientów o ofercie, jak również pozwalającej na kontakt klientów z firmą w…
Kontakt przedsiębiorstwa z klientem jest jednym z ważniejszych aspektów marketingowych i całego działania biznesowego. Wiadomo przecież, że bez tego ostatecznego…
Kilka lat temu moje życie zostało wystawione na próbę. Byłam załamana, gdy dowiedziałam się, że straciłam pracę. W końcu mieszkałam…
Obsługa automatyczna linii sprzedażowych i serwisowych nie zawsze jest wystarczając. Wiele osób woli rozmowę z człowiekiem, obawiając się maszyny i…
Coraz więcej mówi się o tym, jak w dzisiejszych czasach trudno jest znaleźć zatrudnienie. Nic więc dziwnego, że tak wiele…
Firma inwestując w jakość obsługi swych klientów zaproponowała pracownikom pakiet szkoleń do wyboru. Pracownikom telefonicznym i zdalnym szczególnie do gustu…
Mimo tego, że myślałam, że stereotypy w pracy zanikają, chociaż gdzieniegdzie jeszcze można o tym usłyszeć, myślałam, że pracując jako…
Osoby, które miały przyjemność pracować jako konsultant telefoniczny bardzo sobie chwalą ta pracę. Oczywiście, wszystko zależy od zaangażowania, jakie w…