Obsługa automatyczna linii sprzedażowych i serwisowych nie zawsze jest wystarczając. Wiele osób woli rozmowę z człowiekiem, obawiając się maszyny i ewentualnych jej pomyłek. W przypadku linii interwencyjnych, promocyjnych doskonale sprawdzają się konsultanci. Wystarczy wybrać stosowną opcję w automatycznym menu by móc porozmawiać z konsultantem. W szczególności jest to ważne gdy mamy niezidentyfikowany problem, nietypowe pytanie bądź też chcemy poznać konkretne, wybrane cechy promocji. Niestety automaty nie są na tyle elastyczne co człowiek odpowiadający na nasze potrzeby jako klient zwracającego się z wątpliwościami lub też o pomoc. Praca konsultant linii telefonicznych polega na doradzaniu, rejestrowaniu i rozmowie z klientem, czasem wystarczy klienta jedynie wysłuchać. To doskonałe rozwiązanie marketingowe. Z drugiej zaś strony oczekiwanie na rozmowę z konsultantem jest zwykle długie i zniechęcające. Zatrudnia się wciąż za mało pracowników obsługi klient w stosunku do ilości potrzeb i grupy klientów, jakich firm obsługuje.
Podobne wpisy
Praca w centrum telefonicznym ma swoje plusy ale także i minusy. Poniżej pozwolę sobie zakreślić kilka porad, które spowodują, że…
Za każdym razem kiedy odbieram telefon od telemarketera jest mi żal osoby po drugiej stronie słuchawki. To niezwykle podłą praca…
Jak ogólnie wiadomo duża liczba firm opiera zysk swojej firmy na aktywnej sprzedaży. Zatrudnia one osoby, które prowadza sprzedaż i…
Konsultant inaczej doradca jest to osoba zawodowo zajmująca się udzielaniem porad w danej dziedzinie. Konsultant może pracować niemal w każdej…
Podobnie jak w pracy stacjonarnej jak i zdalnej rozumienie sytuacji, problemu jest podstawą. Gdy chodzi o pomoc konsultanta to praca…
Praca ze słuchawkami, na telefonie może być męcząca. Hałas, brak odpoczynku i prywatności oraz różnorodność klientów, spraw z jakimi się…
Mimo że w sklepie online możemy się samodzielnie obsłużyć, to czasem potrzebna jest nam pomoc, zwłaszcza jeśli chodzi o reklamację…
Jak wiadomo każdy pracujący obywatel Państwa oraz każda firma działająca i zarejestrowana na terenie kraju ma obowiązek rozliczania się z…
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. W każdej sytuacji. O tym wie chyba każdy z nas, ponieważ slogan ten jest obecnie bardzo…
Wiele swoich firm prowadzi sprzedaż i obsługę swoich klientów przez telefon. Wielkie Call Center zasila wiele osób. Część jest…
Wielkie centra telefoniczne zatrudniają tak dużą ilość ludzi, że często nie ma dla nich nawet przysłowiowych parkingów pod budynkami gdzie…
Co po studiach? To pytanie zadaje sobie bardzo wiele młodych osób, które są u progu skończenia uczelni wyższej. Wiem o…
Główni operatorzy telewizji cyfrowych swoje biura obsługi klienta maja zorganizowane jedynie w największych ośrodkach miejskich naszego kraju. Jednak aby wszyscy…
Aby być dobrym konsultantem kosmetycznym najpierw trzeba wypróbować oferowany produkt, poznać jego działanie, przetestować na własnej skórze, aby później wiarygodnie…
Udało Ci się zmienić pracę, o co walczyłeś od długiego czasu. Już od kilku tygodni pracujesz w nowej firmie, jednak…