Praca w centrum telefonicznym ma swoje plusy ale także i minusy. Poniżej pozwolę sobie zakreślić kilka porad, które spowodują, że praca konsultanta będzie miła i przede wszystkim dobrze płatna. Po pierwsze zawsze należy starać się być miłym do klienta lub petenta. Wiadomo że jest to ciężkie, a wielu wypadkach dzwoniący jest już tak zdenerwowany że swoją frustrację chce na kimś wyrzucić. Mogę ze swojej strony poradzić, że warto wysłuchać tych żali i pozwolić ujść negatywnym emocjom. Nie warto starać się podejmować dyskusji na poziomie krzyków czy wyzwisk. Po drugie po każdej rozmowie należy na chwilkę odpocząć, by emocje jakie jej towarzyszyły, dobre lub negatywne, nie przekładały się na następna rozmowę. Przerwa nie musi być długa czasem wystarczy zamknąć oczy i wsiąść kilka głębokich oddechów. Po trzecie wszystkie rozmowy jakie się prowadzi, nigdy nie należy brać do siebie, gdyż stres z nich wynikający może mieć negatywne skutki dla naszego zdrowia. Te kilka porad na pewno okażą się pomocne w pracy
Podobne wpisy
W dzisiejszym świecie wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu. W czasach tak bardzo posuniętego postępu technologicznego do załatwienia…
Załatwianie spraw na telefon wymaga pewnego wyczucia i pozytywnej relacji na której zwykle zależy konsultantów i chcącemu nam coś sprzedać….
Kiedy przeglądam portale zawierające ogłoszenia o pracę najczęściej trafiam na pracę od zaraz jaka jest stanowisko konsultanta. Zastanawiałam się od…
W większości firm startując w procesie rekrutacji musimy wykazać się katalogiem cech i umiejętności odpowiednimi do oferowanego stanowiska. W przypadku…
W zeszłym miesiącu korporacja męża zaczęła masowo zwalniać pracowników. Oczywiście, był to ogromny stres dla mnie i dla mojego partnera,…
Kiedy byłem w szkole średniej to dużo czytałem bardzo popularnej gazety, w której pisali wyjątkowo mądrzy ludzie. Oni wytłumaczyli mi,…
Kontakt przedsiębiorstwa z klientem jest jednym z ważniejszych aspektów marketingowych i całego działania biznesowego. Wiadomo przecież, że bez tego ostatecznego…
Jak wiadomo każdy pracujący obywatel Państwa oraz każda firma działająca i zarejestrowana na terenie kraju ma obowiązek rozliczania się z…
Główni operatorzy telewizji cyfrowych swoje biura obsługi klienta maja zorganizowane jedynie w największych ośrodkach miejskich naszego kraju. Jednak aby wszyscy…
Wcześniej wydawało mi się, że połączenie pasji z pracą to po prostu graniczy z cudem. Nie oszukujmy się, ale naprawdę…
Gdy przyjmowałam się do pracy od razu kierownik zakomunikował mi, że jeżeli nie mam zamiaru dalej się rozwijać to nie…
Do każdej pracy przechodzi się rekrutację. Czasem proces ten jest prostszy, gdy firma poszukuje ludzi do pracy, a nie bardzo…
Coraz więcej firm korzysta z usług infolinii. Taka opcja daje możliwość bezpośredniego kontaktu klienta z producentem. W zasadzie istnieją dwa…
Niewiele osób zdaje sobie sprawę jak wiele czynności obecnie wykonujemy poprzez kontakt z osobą taką jak konsultant telefoniczny. Nie chodzi…
Poza zakresem obowiązków i zadań powierzonych istotny jest plan. Nie zawsze jest to plan sprzedaży, czasem chodzi o wykonanie określonej…