W pracy jaką wykonuje konsultant telefoniczny istotna jest uprzejmość wobec klienta jak również kompetencja. Nic bardziej nie denerwuje klientów jak dezinformacja. Niestety zaczyna być powszechna niekompetencja osób zasiadających za pulpitem komputera obsługującego infolinie banków, sklepów i instytucji. Dzwoniąc na infolinie nie rzadko trafiamy na kilku konsultantów i każdy z nich ma inny pogląd na daną sytuację, proponuje inne rozwiązania. Trudno bowiem czuć się pewnie słysząc kompletnie różne rady i rozwiązania od różnych pracowników tej samej firmy. Czasem to bardzo ważne szczególnie w przypadku sług bankowych. Sprzeczne informacje, niedopowiedzenia zniechęcają do korzystania z danej firmy. Oczywiście błędy te zależą po części od polityki firmy, która nie dba o jakość i jednolitość wiedzy konsultantów ale również od samych pracowników, którzy zamiast przyznać się do niekompetencji brną w swoje wyimaginowane rozwiązania, które nie zawsze są zgodne z procedurami i regulaminem, ofertą pracodawcy.
Podobne wpisy
Współczesny rynek to nie tylko klasyczny handel, ale także wykorzystywanie nowych technologii i umiejętności nowoczesnych sprzedawców Praca jako konsultant przy…
Zdarza się każdemu z nas. Od czasu do czasu po prostu nie radzimy sobie z natłokiem obowiązków zawodowych. Ja miałam…
W każdym kraju obywatele i przedsiębiorcy zobowiązani są do płacenia podatków. Z podatków utrzymujemy Rząd oraz inne instytucje państwowe….
Coraz częściej mówi się o tym, że wiele młodych osób na studiach decyduje się na to, żeby zarabiać na własne…
Co po studiach? To pytanie zadaje sobie bardzo wiele młodych osób, które są u progu skończenia uczelni wyższej. Wiem o…
Jeżeli masz rozwinięte umiejętności sprzedażowe, umiesz wywierać wpływ na innych bez presji to praca konsultanta jest dla ciebie wprost ideałem….
Są zawody, w których cechy charakteru są ważniejsze niż wykształcenie. Jednym z nich jest konsultant, który pracuje w biurze obsługi…
Co rusz słyszymy o konsultacjach społecznych a to projektu architektonicznego, a to programu socjalnego. Wszystkie konsultacje społeczne, a wiele z…
Do każdej pracy przechodzi się rekrutację. Czasem proces ten jest prostszy, gdy firma poszukuje ludzi do pracy, a nie bardzo…
Od wielu lat zajmuję się rekrutacją konsultantów w różnego rodzaju branżach, bardziej pod kątem ich umiejętności psychologicznych, niż zawodowych. Czyli…
Jak wiadomo każdy pracujący obywatel Państwa oraz każda firma działająca i zarejestrowana na terenie kraju ma obowiązek rozliczania się z…
Wszystkie firmy we Francji produkujące jakiekolwiek produkty, zarówno spożywcze jak i przemysłowe, mają obowiązek posiadania specjalnej linii telefonicznej, gdzie konsultant…
Wiele swoich firm prowadzi sprzedaż i obsługę swoich klientów przez telefon. Wielkie Call Center zasila wiele osób. Część jest…
Warto wiedzieć, że praca jako konsultant wymaga wyjątkowej odporności na stres, zwłaszcza w sytuacji, gdy jest się pracownikiem infolinii związanej…
Któż z nas nie marzy o tym, aby jak najszybciej i w jak najbardziej widoczny sposób rozwinąć się zawodowo? Oczywiście,…
Komentarzy (1)
Zostaw komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi
Konsultanci znają się na wszystkim. Dzięki temu w pracy mają lżej i przyjemniej